A password will be e-mailed to you.

בן אנד ג’רי משיקים 8 מוצרים חדשים! ויש גם טעמים טבעוניים!

מאת: WeLead | 24 בינואר 2018

המותג האהוב בן אנד ג’רי משיק 8 טעמים חדשים ומצויינים וגם כאלו טבעוניים!

 

סוף השבוע כבר בפתח ואין כמו לשבת אחרי הארוחה של שישי בערב ולהימרח על הספה עם איזו גלידה טובה. ואיזו גלידה יותר טובה להימרחות על הספה מאשר בן אנד ג’רי ?
השבוע השיקה הרשת לא אחד, לא 2 ולא שלושה אלא שמונה מוצרים חדשים שהולכים למלא לכם את הקיבה!

נתחיל עם אלו מכם שמסיבות כאלו ואחרות לא אוכלים את הפלא הזה שנקרא בן אנד ג’רי כי הוא עשוי מחלב. החברה ממשיכה להתיישר עם קו הטבעונות שתופס תאוצה ומשחרת שני טעמים חדשים על בסיס חלב שקדים.

ראשית, יש חמאת בוטנים חצי אפוי, נראה שהחברה לקחה את הטעם הקלאסי אפוי למחצה לרמה חדשה לגמרי. גם גלידת שוקולד לא חלבית וגם גלידת חמאת בוטנים לא חלבית, כמו גם נתחי בצק עוגיות חמאה וחמאת בוטנים. הטעם השני ללא חלב הוא לחמניות קינמון, אשר ארוז לחלוטין עם קינמון. כאילו, אולי יותר קינמון מאשר אי פעם היה לנו בביס אחד.

יאמיי (ben&jerry)

אם אתם לא מחובבי הגלידות הטבעוניות ומעדיפים את הגלידות שלכם עשירות בשמנת אל תחושו מקופחים. בן אנד ג’רי משיקים טעמים חלביים חדשים וטעימים במיוחד. הגלידות החדשות מצטרפות לסדרת הטראפלס של בן אנד ג’רי שטענו ש ” הטראפלס הם החתיכות הגדולות ביותר שנכנסו לגלידה והן מצופות בשוקולד מצויין” שלושת הטעמים החדשים המוצעים הם “שייק איט שוקולד” עוגת גבינה וקרמל וטראפל קפה ושוקולד.

כבר התחלנו לשקשק (ben&jerry)

אם אתם מעדיפים שוקולד מומס על חפיסה קשיחה, שוקולד שייק זה הטעם רק בשבילכם. יש לה גלידה של מילקשייק שוקולד, מרשמלו מעושן, והטראפלס שבפנים הם נתחים של עוגיית שוקולד מכוסות פאדג’ נימוח, במילה אחת מושלם. ואם חשבת שניסת עוגת גבינה בכל צורה ? טעם הגבינה שוקולד קרמל מכיל גבינת עוגת גבינה מכוסה בטעם קרם מתקתק, עוגת קרמל עם מערבולת עוגיות שוקולד. ולבסוף, לאלו מכם שאוהבים את הקפה שלהם קר הטעם החדש הוא כל מה שאיי פעם רציתם.

ואם אתם מאלה שחייבים לעוף ליציאה ישר בסוף הארוחה המשפחתית אבל פשוט לא יכולים לוותר על הקינוח בן אנד ג’רי מוסיפים שלושה טעמים לגלידה לדרך שלהם, צ’רי גרסיה המוכר והאהוב, בצק העוגיות שאי אפשר להפסיק לאכול וגם טעם הקפה החדש נכנס לאריזה הקטנה.

(ben&jerry)