A password will be e-mailed to you.

חוגגים את יום הפיצה הבינלאומי ברחבי הארץ

מאת: WeLead | 8 בפברואר 2018

יום הפיצה הוא בהחלט סיבה למסיבה!

בוא נודה באמת אנחנו לא צריכים יום אחד בשנה בשביל לחגוג את הפלא הזה שנקרא פיצה, אבל אם כבר קיים יום כזה אז זה בהחלט סיבה למסיבה. אספנו בשבילכם כמה הצעות לחגוג את היום הגדול ונוטף הגבינה!

רשת הפיצריות הגדולה דומינוס פיצה במבצע של פעם בשנה מציעה לכם לבוא לסניף הקרוב לביתכם וליהנות מפיצה אישית ב10 שקלים בלבד, המבצע תקף למימוש באתר דומינו’ס ובאפליקציות האייפון והאנדרואיד, מינימום הזמנה באיסוף מהסניף באתר ובאפליקציה הינו 19.9 ש”ח .

 

מסעדת ‘איטלקיה בפשפשים’  בתל אביב חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי ביום חמישי, 8 בפברואר כמו שרק אוהבי פיצה אמתיים יכולים לחגוג, בלי תירוצים ובלי רגשות אשם, עם פיצה ללא הגבלה ב- 39 ₪ לאדם.

במהלך כל היום ייצאו מתנור האיטלקיה סלייסים של פיצות מהתפריט וספיישלים שיצרה השפית נועה לוי, כמו: פיצה פונגי עם קרם טרטופו, פטריות שמפניון ופורטובלו, מוצרלה, אורוגולה; פיצה פרסקה –  עגבניות מרוסקות, מוצרלה, עלים ירוקים ופרמז’ן; פיצה ירקות – עגבניות צלויות, מוצרלה ופרמז’ן, חציל, זוקיני, ארטישוק ועלים ירוקים; פיצה בטטה – רוטב עגבניות, מוצרלה, פטה, ובצל ירוק ועוד.

 

מסעדת סילו בחולון במחווה מיוחדת לכבוד “פיצה מטר” האגדית שהכתיבה בזמנו את החוקים מחדש ושינתה את פני הפיצה מעגול למלבן. ברנרדו בלחוביץ’, מייסד פיצה מטר האגדית בעבר ומייסד סילו בהווה הוא העומד מאחורי היוזמה, בלחוביץ מזמין את כל אוהבי פיצה מטר להגיע להתרפק על טעמי עבר נוסטלגיים עם חידושים מרעננים.

הבצק הייחודי של סילו, מקמח איטלקי שתופח תחת השגחה במשך 48 שעות יתקשט במהלך שבוע (בין התאריכים 18.2 ועד ה-25.2)בתוספות מיוחדות של שלל פיצות מהתפריט האגדי של “פיצה מטר” עם טוויסטים עדכניים של שף טל כהן. הפיצות יהפכו מלבניות ויוגשו באורך של חצי מטר.  מחירי הפיצות נעים בין 65-75 ₪ ואת כולן ניתן לקבל מבצק ללא גלוטן.

פיצה רוזה (צילום גל קולוג)

 

 גם פיצה האט, רשת הפיצריות הגדולה בישראל, חוגגת את יום הפיצה הבין לאומי- ב09/02, במבצע שיוסיף לכם סיבה למסיבה: כל התוספות על גבי פיצה משפחתית מבצק עבה/דק בחינם. המבצע יתקיים במהלך הסופ”ש שבין ה 9-10/02, בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. התוספות של פיצה האט כוללות: זיתים ירוקים, פלפל חלפיניו ירוק, פטריות, גבינת פטה, בצל, בטטה, זיתים שחורים, טונה, חצילים, פלפל קלוי, בצל מטוגן ותירס.

(צילום-דן לב)

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי מציעים בסניפי מסעדת רפאלו סוף שבוע של פיצות מיוחדות, ביניהן: פיצה מלנזנה, עם רוטב רוזה, חצילים, צנוברים, גבינת עיזים, צ’ילי ופרמזן; פיצה ארביאטה קוליפלור עם רוטב עגבניות פיקנטי, כדורי מוצרלה, כרובית, צנונית, צ’ילי ועלי ארוגולה; פיצה בלק טייגר – פיצה שחורה עם רוטב בשמל, שרימפס בחמאה מזוקקת ועירית; ופיצה שורטריבס עם אסאדו מפורק, מוצרלה, קרם בטטה, כמהין ועלי תרד. וכן, יש גם פיצה מתוקה: פיצת שוקולד עם קרם אגוזים, מסקרפונה, שוקולד, תותים, פירות יער, בננות מקורמלות וקרם אגוזי לוז.

 

במסעדת פיאנו פיאנו מתכננים סוף שבוע שלם (חמישי-שבת) בסימן פיצה. במקום יוגש תפריט פיצות מיוחד עם אפשרויות כמו הפיצה של הילה – עם רוטב עגבניות, מוצרלה, חצילים, בטטה ובצל צלויים בתנור (49 שקלים); פיצה לבנה עם רוטב בשמל כמהין, תערובת של פטריות שמפיניון ופורטובלו, מוצרלה וקראסט פרמזן (54 שקלים); ופיצה שווארמה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, נתחי רוסטביף, בצל סגול, סומאק וטחינה גולמית (56 שקלים)

(צילום: אגמדיה, יחסי ציבור)