A password will be e-mailed to you.

פודיז בהתהוות? כך תצלמו תמונות אוכל מושלמות באינסטגרם

מאת: WeLead | 8 באפריל 2018

גם לכם חשבונות אינסטגרם של פודיז עושים חשק לקחת את הפלאפון וללכת למסעדה ולצלם? קבלו כמה טיפים איך תעשו את זה נכון

גם אתם פודיז בהתהוות? אתם יותר אוהבים לצלם את האוכל מאשר לאכול אותו? בעידן שלכולנו יש מצלמה בכיס, האיכות והיכולות של הסמארטפונים הולכות ומשתפרות כל אחד יכול, כך יהיה לכם חשבון אינסטגרם של פודיז מקצועי:

פודיז

תאורה:

תאורה זה אולי הדבר החשוב ביותר בצילום תמונת אוכל אם אתם רוצים להיות פודיז אמיתיים, כאשר התמונה כהה מידי, זה אף פעם לא יוצא ראוי לאינסטגרם, נסו לשבת ליד חלונות בשעות היום או בחוץ, זאת תהיה התאורה הכי טובה עבורכם.

 

oreo leaders @lichtenstadt @leaders.co.il

A post shared by leaders_food (@leaders_food) on

 

סטיילינג:

צריך לסגנן את סדר המנות על השולחן, אבל לא להגזים, כדי ליצור תמונת פודיז טובה זה צריך להיראות אמיתי, כאילו הצופה מסתכל מלמעלה על השולחן, ממש כפי שהוא יושב שם.

 

asaas

A post shared by leaders_food (@leaders_food) on

 

עריכה:

מומלץ להוריד את היישום VSCO כדי לתת לתמונה מראה ותחושה עקבית. אל תגזימו  עם הפילטרים והתאורה של האינסטגרם.

השראה: 

חשוב לקבל השראה של צלמי אוכל, אבל יחד עם זאת חשוב לקחת את התמונות שלהם צעד אחד קדימה ולפתח סגנון ייחודי משלך. הבידול שלכם יביא לכם עוקבים שיתחברו לסגנון הצילום שלכם ולסוג האוכל שאתם אוהבים. נסו לספר את הסיפור שלכם דרך התמונה.

לחצו כאן כדי לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם

תיוגים:

תייגו חשבונות אינסטגרם של אוכל וחשבונות של מסעדות מובחרות ברחבי הארץ, חובבי אוכל נמצאים בדיוק שם והם יעקבו אחריכם במידה ותקשיבו לטיפים שלנו ותצלמו תמונות אוכל ברמה טובה שתרשים אותם.

תיוגים שכדאי לכם להשתמש בהם:

#food #instafood #yummy #amazing #lunch #foodporn #yum #breakfast #fresh #tasty #food #delish #delicious #eating #foodpic #foodpics #eat #hungry #foodgasm #hot #foods #foodphotography #instagood #photooftheday #sweet #dinner #foodil #אוכל# מאסטרשף

 

ferrarelle leaders @jjad @leaders.co.il

A post shared by leaders_food (@leaders_food) on

 

A post shared by leaders_food (@leaders_food) on