A password will be e-mailed to you.

המבורגר כחול לבן: רשתות ההמבורגר חוגגות עצמאות

מאת: WeLead | 14 באפריל 2018

אם לא תעשו על האש ביום העצמאות אז אתם פשוט חייבים לטעום המבורגר של יום עצמאות באגאדיר, BBB או אולי אפילו בבורגר ראנץ’

מידי שנה רשתות המבורגר יוצרים גימיקים מגניבים לקראת יום העצמאות למאכל הכי הישראלי שיש לנו אחרי הפלאפל, השנה קיבלנו את הקציצה האהובה עם זיקוקים, עם חומוס-צ’יפס- סלט ועם ותפוחי אדמה חשופים. רוצו לטעום וספרו לנו איך היה

אגאדיר

רשת אגאדיר חוגגת 70 שנה למדינה ולרגל המאורע תציע הרשת מנת ישראלית במיוחד – המבורגר על אש גחלים בלווי איולי עמבה לצד סלט ירקות קצוץ וצ’יפס מתפוחי אדמה חשופים ב– 70 ₪ בדיוק כמו גיל המדינה. מנת הספיישל מצטרפת לתפריט החדש והעשיר של הרשת ששודרד לאחרונה על טהרת הבריאות פרי יצירתו של שף הרשת רוברט קלוגר.

המבורגר

צילום: מאיה מרום

 

BBB

לכבוד יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינה רשת BBB מציעה המבורגר זיקוקים מיוחד המשלב את המנות הישראליות ביותר וכולל: המבורגר בשר, קציצת פלאפל, נתחי שווארמה וחציל סביח המוגשים ביחד בלחמנייה עם טחינה וירקות. גם רשת BBB יקחו 70 ש”ח על המנה, אלה אם אתם ילדי 1948 ואתם בני 70, אז תקבלו את התענוג הזה בחינם.

המבורגר

צילום: גליה אבירם

בורגר ראנץ’

האחרונה שמשיקה מנה מיוחדת, שאנחנו באופן אישי פחות אהבנו היא רשת בורגר ראנץ’, אבל עדיין הוספנו אותה לרשימה כי אנחנו שומרים לרשת חסד נעורים, בורגר ראנץ’ השיקה מנה ישראלית במיוחד של המבורגר עם חומוס-צ’יפס-סלט בפיתה. תנסו מה כבר יכול להיות?

מנת “ראנץ’ חומוס צ’יפס סלט”- המבורגר בפיתה עם חומוס, סלט קצוץ טרי של מלפפון ועגבנייה עם צ’יפס תעלה כ- 27 ש”ח או במסגרת ארוחה הכוללת צ’יפס ושתיה ב- 44.90 ש”ח. ארוחת ראנץ’ כפול בפיתה עם צ’יפס ושתייה תעלה כ- 49.90 ש”ח.

המבורגר

צילום: בועז לביא

רוצים לקבל ארוחות בחינם ולהמליץ לחברים?  לחצו כאן והצטרפו לקהילת מובילי הדעה הראשונה בישראל