A password will be e-mailed to you.

חדש על המדף: מוצרים חדשים שאהבנו במיוחד

מאת: קרן ילינק | 28 במאי 2018

תכירו את המקדם ההגנה לקיץ סדרת אולטרסול ספקטרום מבית ד”ר פישר, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV, ספר הממלכה הסודית לגילאי 7, לחמי מחמצת כמה בריא ככה טעים ועוד.

חדש ובלעדי מד”ר פישר: אולטרסול SPECTRUM

לאחר שנתיים אינטנסיביות של פיתוח, מעבדות המחקר של ד”ר פישר גאות להשיק את סדרת אולטרסול ספקטרום, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV – קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה.

מה היא בעצם קרינת HEV? קרינת השמש מורכבת מספקטרום רחב של קרניים מזיקות (UVA, UVB, IR, HEV), מתוכן קרינת האור הנראה היא היחידה אותה ניתן לראות. האור הנראה בנוי מצבעים שונים (אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול) וכאשר הם משולבים יחד מתקבל האור הלבן אותו אנו רואים. האור הנראה מחולק לרמות שונות של אנרגיה. קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה נקראת גם HEV (High Energy Visible light). מחקרים מוכיחים כי חשיפה לקרינת HEV מעודדת יצירת רדיקאלים חופשיים מזיקים הגורמים בין השאר לפירוק סיבי הקולגן והפחתת ייצורו, לפגיעה בחוזק, גמישות ואלסטיות העור ומובילה להזדקנות המוקדמת של העור, להיווצרות קמטים, כתמים ולרפיון עור.

סדרת ULTRASOL SPECTRUM כוללת:

  • קרם פנים 50SPF בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שומני.
  • ספריי שקוף וספריי תחליבי 50SPF לשימוש קל ונוח בטכנולוגיית Pure Spray -טכנולוגיית התזה חדשנית ללא גז.
  • תחליב הגנה SPF50 בשפופרת נוחה לשימוש, בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שמנוני.

מחיר מומלץ לצרכן: ספריי שקוף / ספריי תחליבי / תחליב הגנה – 69.90 ש”ח I מחיר היכרות: 59.90 ₪ I עבור תכולה של 200 מ”ל | קרם פנים – 59.90 ש”ח | מחיר היכרות: 49.90 ₪  עבור תכולה של 50 מ”ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת ובחנויות הנבחרות.

ברמן E-FREE סדרת לחמי מחמצת ארוזים ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים, מקמחים מלאים המהווים מקור לסיבים תזונתיים 

קבוצת “מאפיות ברמן“, משיקה לראשונה סדרת לחמים חדשה, לחמי מחמצת ארוזים מקמחים מלאים ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים: ברמן E-Free. סדרת הלחמים החדשה כוללת 3 לחמים חדשים: E-FREE לחם פרוס מלא מקמח חיטה ללא תוספים מלאכותיים, E-FREE לחם פרוס מקמח שיפון מלא ללא תוספים מלאכותיים ו-E-FREE לחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה) ללא תוספים מלאכותיים. לחמי E-FREE מצטרפים לנבחרת 15 הלחמים המיוחדים של ברמן המומלצים ע”י משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר ומציעים לצרכן מגוון רחב לבחירה מועדפת וטובה של צריכת המוצר הבסיסי והאהוב ביותר – לחם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17 שקלים  עבור אריזת 750 גרם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

כשר פרווה בהשגחת  בד”ץ העדה החרדית והרבנות הראשית ירושלים.

סדרת לחמי מחמצת ברמן | צילום אסף אמברם

הלהיט המדליק של הקיץ: ד”ר פישר אולטרסול במהדורה מיוחדת: קרם פנים להגנה מהשמש במתלה ייחודי הנתלה על התיק לשימוש בכל רגע ובכל מקום.

המתלה כולל צורות חמודות ומדליקות כדוגמת גלידה, כפכפים, גלשנים, סוס ים ועוד. הוא יכול להתחבר לכל תיק – תיק הספורט, תיק ההחתלה, עגלת התינוק, תיק בית הספר, הקייטנה או לרצועת הכלב – בעצם ניתן לתלות על כל תיק או אקססורי המתלווה לפעילות היום-יומית, ובכך להבטיח נגישות קבועה להגנה משמש לאורך כל היום.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • אולטרסול קידס קרם פנים בריח מלון 50SPF, 30 מ”ל, 29.90 שקלים
  • אולטרסול ספורט מקס קרם ג’ל לפנים SPF50, 30 מ”ל, 29.90 שקלים
  • אולטרסול בייבינטורל קרם פנים SPF50+, 30 מ”ל, 34.90 שקלים

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת ובחנויות הנבחרות.

ספר הממלכה הסודית- הר הגעש המבעבע מאת: רוזי בנקס

הספר מיועד לגילאי 7-9 בהוצאת שמואל זימזון מבית ספר לכל

כשהמלכה איבה מטילה כישוף על המלך ששון, אלי, סאמר ויסמין חייבות למצוא שישה רכיבים נדירים כדי לרפא אותו.

עד מהרה הן יוצאות במסע אל הר הגעש המבעבע כדי לחפש את הרכיב הראשון. האם הן יצליחו למצוא את הכוורת הנעלמת ולאתר את חלת הדבש הפלאית שהן זקוקות לה כדי להציל את המלך ששון?

מחיר מומלץ לצרכן: 74 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות

הממלכה הסודית

הממלכה הסודית | צילום: יח”צ

ג’ורג’י פלוס –מזון יבש ומזין בעל פורמולה המסייעת בשמירה על בריאות דרכי השתן

חברת “ביופט”, המובילה את תחום המזון וציוד לחיות מחמד בישראל, תתחיל לשווק את “ג’ורג’י פלוס”, מזון היבש לחתולי הרחוב בעל פורמולה חדשה המסייעת לשמירה על דרכי השתן של החתול, מכילה ירקות וסיבים תזונתיים וטעימה במיוחד.

המהדורה החדשה והמשופרת, תחליף את מותג המזון “ג’ורג’י”, אותו ביופט משווקת כבר זמן רב

המוצר המשודרג הינו בעל הרכב ייחודי המסייע לשמירה על דרכי השתן של החתול ובנוסף מכיל ירקות וסיבים תזונתיים ובעל טעם משופר.

המוצר מיועד בעיקר לחתולי הרחוב, מתוך הבנה כי אין להם מים זמינים בכמות מספקת ולכן בעלי סיכון מוגבר לבעיות בדרכי השתן.

הידעת? בישראל ישנם מעל שני מיליון חתולי רחוב, המטופלים על ידי כרבע מבתי האב

מחיר מומלץ לצרכן: 18 ק”ג  149 ₪ (המחיר לא שונה למרות שדרוג המוצר)

ניתן להשיג ברשתות המחמד המובחרות ובמרפאות הווטרינריות.

ג'ורג'י פלוס. צילום בועז נובלמן

ג’ורג’י פלוס | צילום בועז נובלמן

GOFLO אימון הרצועות שמשגע את העולם

משיק בשורה חדשנית שילוב של אביזר חדש המתלבש על רצועות ה- GOFLO בצורת מוט מאוזן נוח לאחיזה והופך אותו לחדר כושר ביתי המאפשר לבצע תרגילי חתירה, עבודה על שרירי בטן, יד קדמית ואחורית, גב, ועוד.

אימון GOFLO מורכב מ-6 רצועות בנג’י, הרצועות מנטרלות את מסת הגוף ובכך מאפשרות לעשות תרגילים הנחשבים כקשים בקלות. מצד שני, הרצועות מייצרות התנגדות ולכן מתאימות למגוון רחב של אימונים לדוגמא: כוח מתפרץ, אירובי, שיווי משקל, חיטוב ושרפת שומן.
יחודו של ה GOFLO הוא בהתאמה למגוון רחב של אנשים, האימון יכול להתאים לאנשים בעלי צרכים פיזיולוגיים מיוחדים, נשים בהריון, ילדים ואף לשמש ככלי לשיקום והפגת כאבים. כאשר הרתמה המגיעה עם הערכה מנגישה את האימון לאנשים בעלי מוגבלויות.
את רצועות ה- GOFLO ניתן לרכוש ב- 1500 שקל לשימוש בבית.

GOFLO-צילום יחצ חול

GOFLO | צילום יחצ חול

EYE-CARE sensitive Extra מגבונים ייחודיים, עדינים, עבים ורכים במיוחד לניקוי יסודי של אזור העיניים העפעפיים והריסים

סדרת EYE-CARE הינה סדרה ייחודית ומתקדמת מסוגה בארץ ובעולם המיוצרת על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר ותחת בקרת איכות קפדנית. סדרת EYE-CARE  מיועדת לניקוי יסודי של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות, קרומים דביקים וקשקשי עין לסיוע בשמירה על בריאות העיניים.

חדש בסדרת אייקר! מגבוני ד”ר פישר sensitive Extra EYE-CARE: מתאימים לניקוי הריסים והעפעפיים לפני שימוש במשחות וטיפות עיניים ולהסרת איפור. מכילים מרכיבים המסייעים בהרגעה, בריכוך ובהעשרה בלחות של אזור העיניים. נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית, מתאימים למרכיבי עדשות מגע.

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 שקלים.

מגבוני עיניים ד"ר פישר

מגבוני עיניים ד”ר פישר | צילום: יח”צ