A password will be e-mailed to you.

יוסי ביטון: כך תשיגי מראה הכי זוהר בקיץ הקרוב

מאת: יוסי ביטון | 2 ביולי 2016

המאפר הבינלאומי ובעל בי”ס לאיפור יוסי ביטון, מציג את מראה האיפור האולטימטיבי לעונת הקיץ מראה שכולו אהבה לקרני השמש ולגווני התפוז.

המאפר הבינלאומי, יוסי ביטון גילה לנו מהם הגוונים המובילים לקיץ הקרוב וכיצד נוכל להפיק מהם את המיטב הקיץ כל אחת יכולה להשיג מראה שזוף במיוחד לצד איפור עיניים רך בגווני איפור ורודים, רעננים ושובבים.

יוסי ביטון

צילום: שי קחזם

 

התחילי בניקוי הפנים עם מסיר איפור עשיר בלחות, כזה שלא מייבש את עור הפנים.

ממשיכים בהנחת קרם לחות, שימי לב שבקיץ כדאי להחליף את קרם הלחות לקרם פחות עשיר ובכל מקרה יש לספוג את עודפי הלחות בטרם הנחת האיפור עצמו.

כדי להשיג בסיס טוב ועמיד לצלליות הניחי על העפעפיים קונסילר במרקם נוזלי, בגוון של העפעף וטשטשי בעזרת ספוגית לטקס לחה.

כעת הניחי בעזרת מברשת שטוחה צלליות בגווני שמנת-זהב בזוויות הפנימיות של העיניים. בזוויות החיצוניות הניחי עם אותה מברשת צללית בגוונים של ורודים, הצלליות הוורודות ירככו את המראה ויתנו לו אשליה של עומק. במרכז העפעף הניחי צלליות בגוון חום-ברונזה שיתכתבו עם המראה השזוף.

קחי את המייק אפ הנוזלי הרגיל שלך והוסיפי לו מעט מייק אפ מבריק בגוון ורדרד אפרסקי, ערבוב של כמות קטנה במיוחד לא יפגע בגוון המייק-אפ אבל ייתן לו את הברק המרשים של הלוק כולו. מומלץ להניח את המייק אפ בעזרת מברשת מייק-אפ אשר משלבת שערות לבנות שדוחסות ומדקקות את שכבת המייק-אפ כך ששכבת המייק-אפ תראה עדינה ואחידה.

בעזרת מברשת סומק הניחי סומק שהגוון הבולט בו הוא גוון אפרסקי כתמתם. חשוב מאוד לבחור גוון עם ברק עדין, בכדי למנוע מראה מיוזע. אפשר להוסיף לסומק את הצללית הוורודה שבחרת בה לעיניים, כדי להוסיף רכות ועידון.

 

לסיום שימי על השפתים אודם ורוד, בקיץ 2016 תשלוט קשת הצבעים הוורודים מהרכים ביותר לנועזים ביותר, כמו למשל ורוד מסטיק שצפוי להיות אחד הגוונים המובילים השנה.

לחצו כאן כדי לעקוב אחרי הפייסבוק של WeLead