A password will be e-mailed to you.

KB PURE: לחייך כשמביטים במראה

מאת: שוש חזן גרינברג | 5 באפריל 2017

האיבר הגדול ביותר בגופנו הוא העור- מה שנפרש על כל הגוף ומגן על האדם מפני פגעי העולם החיצון. הבעיה – במשך הזמן , בעקבות הגיל, או תהליכים והשפעות על העור, העור נראה קצת פחות ממושלם, וליתר דיוק יש שלל בעיות שעלולות לגרום לנו לא להראות מושלמים ומושלמות כמו שרצינו- פצעונים ואקנה, יובש, כתמים, קמטוטים ושאר תופעות לא נעימות. במקרה כזה יש שתי אפשרויות- או לעבור למדינה בה לובשים רעלות, או לנסות לפתור את הבעיה באמצעות אנשים ותכשירים שמבינים בתחום.

KB PURE- הם המאסטרים- קובי ברוך,  מומחה בקוסמטיקה קלינית ובעיות עור, הפך את תחום היופי למפעל חיים והקים את “KB PURE” במטרות של מינימום ומקסימום – מינימום תכשירים וגירוי, למקסימום חידוש.  הרעיון הוא שאין צורך במיליון תכשירים שכל אחד עושה משהו קטן ויש צורך לרכוש (גם כקוסמטיקאית מטפלת וגם כלקוח) הרבה ולשלם הרבה כסף, אלא יש תכשירים שעושים את הפעולה הכוללת.

צילום: שוש גרינברג

צילום: שוש גרינברג

הדבר הראשון שלמדתי כשהכרתי את מוצרי “קיי בי פיור” הוא שאין הכוונה לטיפולי ספא מפנקים וריחניים- מדובר בטיפול להבראת העור, הרעיון הוא התוצאה- עור חלק ורענן. לכן המוצרים של “קיי בי פיור” נמכרים אך ורק אצל קוסמטיקאיות שמוודאות שהמטופל עובר תחקיר כדי לדעת בדיוק איזה בעיה יש ואיזה תכשיר להתאים, ומהן הוראות השימוש המדוייקות, וכן מעקב וביקורת כדי לבדוק שהכל עובד ואם צריך שינוי.

אותי הדבר מאד הרגיע מכיוון שהרגשתי שיש לי פה “גב” ולא סתם מוכרים לי הבטחות בבקבוק.

צילום: שוש גרינברג

צילום: שוש גרינברג

בסדרות המוצרים יש התמקדות בארבעה תחומים- טיפול מאזן לעור בעייתי בדגש על אקנה (מה שיכול לשחרר אנשים מהצורך לקחת תרופות בליעה כמו “רוקוטן” שכוללות תופעות לוואי ואזהרות רבות כמו אי החשפות לשמש, בדיקות דם לבעיות כבד וכדומה), בעיות פיגמנטציה (הבהרת כתמי שמש, מלנין וכתמי עור- כשהשוס הגדול- מתאים לכל צבעי העור, כולל לאנשים בעלי עור כהה!), אנטי אייג’ינג- מיצוק, טשטוש והחלקת קמטים , כי כולנו רוצים ובעיקר רוצות להראות צעירות, ולהתרחק ככל האפשר מפעולות כירורגיות “כבדות”, וכמובן מוצרים שאפשר להיות מטופלים בהם רק אצל קוסמטיקאיות. הכל כמובן בכל האישורים הנדרשים ממשרד הבריאות ושאר הגורמים המאשרים.

ונקודה חשובה נוספת- הרוב המוחלט של המוצרים ,למעט אחד, מיוצרים בישראל – כך שיש כאן שני בונוסים- קודם כל גאווה ישראלית, ושנית- לפי חוק אסור בישראל לעשות נסיונות על בעלי חיים, כך שאנו נהנים ממוצר שאף חיה לא סבלה בשבילו.

צילום: שוש גרינברג

צילום: שוש גרינברג

צפיתי בתמונות של “לפני ואחרי” של מטופלים ומטופלות במגוון של בעיות, והתוצאות מרהיבות- נשים שסבלו מפיגמנטציה כתוצאה מטיפול הורמונלי, החלפת גלולות או טראומות שונות, נוער שבגלל אורח חיים לא בריא, או מסיבות גנטיות פיתח פצעי אקנה בדיוק ברגעים החשובים שבהם יש צורך עז בביטחון עצמי ובחיי חברה, כתמי גיל שמגיעים כשאף אחד מאיתנו לא מוכן, ועוד ועוד.

ב”קיי בי פיור” הרגיעו אותי במגוון תחומים- בכך שיש טיפולים שבכל מקום אחר דורשים אי חשיפה לשמש ולכן יכולים לטפל בחורף בלבד, ואילו כאן ניתן לטפל בכל השנה ולא לפגוע באורח החיים, טיפולים למי שעבר טיפולים אחרים (כמו סיליקון בפנים למשל) ועד עכשיו לא נמצא להם פתרון מספק, טיפולים לכל צבעי העור, ובעיקר – טיפולים שעובדים ומאפשרים תוצאות מצויינות ומהירות.

כך למשל למדתי על ה”פיור קרם”  שמיועד לעור בעייתי ואקנה, שמאזן את הפרשות השומן על העור, מטפל בדלקת שהיא בעצם הפצעון ומרגיע את העור, הסבון האנטיספטי שמטפל בפגעי עור שנובעים מזקיקי השיער כמו חררה, קומודונים ושאר צרות, מסכת ההרגעה שמטפלת ביובש קיצוני בכל חלקי הגוף (כך שאפשר לטפל לא רק בפנים אלא למשל גם בידיים), ואחד התכשירים שאני התאהבתי בהם – סבון עץ התה- שמנקה את עור הפנים, מתאים לכל סוגי העור וכולל תמצית שמן עץ התה עם ריח שמעיר אותך בבוקר ומסלק את כל ה”ג’יפה” שהצטברה על הפנים בלילה, מאפשר “דף נקי” לאיפור או פשוט ליציאה כמו שאני.

ואיך אפשר בלי הקרמים לפנים ולעיניים לאנטי אייג’ינג? קובי ברוך התאים לי את ה”גולד קרם”- תכשיר לחות עשיר שיעזור לי להסתיר את העובדה שאני לא בדיוק בת עשרים…

צילום: שוש גרינברג

צילום: שוש גרינברג

ו”לכבוד הקיץ שהגיע כתבתי שיר” כך כתב דני סנדרסון בסוף שנות השבעים (כן, עכשיו אתם מבינים למה אני צריכה אנטי אייג’ינג…) – אז ב”קיי בי פיור” לא כותבים שירים אבל מפתחים מוצרים שיעזרו לנו לעבור את הקיץ הישראלי המהביל והלח – סידרת “MULTI NEEDS” – שכוללת סרום פעיל לשחזור ואיזון הלחות- ומתאים לכל סוגי העור, לשימוש בפני עצמו או כמשהו נוסף (ומורכב מהמון דברים טובים כמו תמציות קוויאר, אצות ים, פרי האסאי, מלחי ים המלח, וויטמין E  ועוד), ספריי הרגעה שמקרר את העור ושומר על הלחות (זוכרים את שנות השמונים שבהם אחרי שנשרפנו בים היינו מורחים אשל על העור הכואב?),  וכמובן מקדם הגנה שלא רק שמגן מהשמש, אלא גם משמש כמייק אפ (בסגנון מוצרי הBB) כך שגם שומרים על העור מנזקי השמש וגם נראים מצוין.

17776660_10155374920118706_723109758_o

צילום: שוש גרינברג

ואיפה משיגים את כל הטוב הזה? כאמור המוצרים לא נמכרים ברשתות השיווק ובאינטרנט אלא רק אצל קוסמטיקאיות שיודעות בדיוק איך להנחות את הלקוח ומה הוא צריך. בארץ יש אלפי קוסמטיקאיות שמטפלות במוצרי “קיי בי פיור” וכדי למצוא אותן כל שצריך הוא להכנס לאתר- http://kb-pure.co.il/ ושם למצוא את הקישור שעוזר למצוא את הקוסמטיקאית הקרובה למקום המגורים, ויש פריסה ארצית ענקית.

אני כבר יודעת שבקיץ הזה, כמו בחורף שאחריו ובכל השנים שלאחר מכן, העור שלי יהיה שמור ומטופח ובעיקר – בידיים טובות.