A password will be e-mailed to you.

לא תאמינו מה קרה לאיש שאכל פיצה דומינוס כל יום במשך שנה

מאת: WeLead | 27 באוגוסט 2017

367 ימים של אכילת פיצה שלמה מדי יום וזו התוצאה

בריאן נוטרופ לקח על עצמו פרוייקט מעניין כדי להוכיח שאפשר להישאר בריאים גם אם אתה מפרגן לעצמך באוכל שלא נחשב ל”בריא” בכל יום.

הוא קרא לניסוי של ה-“PIZZAPOCALYPSE” (שילוב של המילים פיצה ואפוקליפסה) ובמסגרתו הוא רצה להוכיח שגם על תפריט המבוסס על פיצה אפשר להוריד במשקל וגם לשמור על מסת השרירים.

בריאן אכל פיצה שלמה (!) מדי יום, ההערכות הן שמגש פיצה דומינוס מכיל משהו כמו 1680 קלוריות. צריכה קלוריות ממוצעת של גבר צריכה לעמוד על 2000 קלוריות, כך לא ברור לנו כיצד ניתן לשרוד על דיאטה כזו שרוב “תקציב” הקלוריות היומי מגיע מהפיצה שלא לדבר על מחסור בערכים תזונתיים אחרים: חלבון, ברזל וכו’.

את המסע שלו בריאן תיעד בחשבון האינסטגרם שלו, הוא אמר שרופאים ויועצי כושר ותזונה הזהירו אותו שאי אפשר להתעלות על תזונה הגרועה וגם אם הוא יתאמן באופן אינטנסיבי עדיין הוא לא יצלח להפגין תוצאות חיוביות. אבל הוא טען שעבודה קשה מפצה על הכל.

כך הוא נראה בתחילת הניסוי

The time has almost come. Get hype for #PIZZAPOCALYPSE. #Pizza #Everyday #NoDaysOff #TMNT #GoT #Michigan #GoBlue

A post shared by ?Lord of Pizza? (@brian.northrup) on

 

הוא פצח במשטר אימונים שכלל ארבע אימוני כוח ומשקולות בשבוע לצד אימון סיבולת לב ריאה בין עשרים דקות עד חצי שעה ביום.

מקור ההשראה שלו, היה מייקל פלפס, השחיין האולימפי עטור המדליות שלטענתו דיווח גם הוא על תפריט הכולל פיצה ועוד מאכלים שלא נחשבים כטובים או מזינים במיוחד.

איכשהו הוא לא איבד את ההתלהבות שלו כלפי המאכל הפופלרי

 

בתום השנה, וליתר דיוק לאחר 367 ימים של אכילת פיצה, בריאן דיווח על המדדים שלו. הוא מספר כי השיל כשלושה קילוגרמים, בנוסף הודות לאימונים הוא אומר כי שיפר את המהירות, החוזק ואת סיבולת הלב-ראה שלו.

 

#PIZZAPOCALYPSE THE FINAL PHYSIQUE: An ENTIRE @dominos pizza EVERY DAY for a leep year and a day (367 total) Recorded yesterday on day 367/367 The #PIZZAPOCALYPSE is complete. My final weigh in was 161.2 lbs. For comparison, my weigh in on day 1 was 167.1 lbs. I LOST 5.9 lbs eating an entire pizza every day for a year. In addition, I've increased my strength, speed, AND (most important to me) my cardiovascular endurance over the course of this endeavor. Also, I haven't been sick for a single day of this experience, nor have I injured myself a single time. Still behind on editing the final videos, but very open to ideas on where to go next, both here and on my YouTube channel (just search my name if you're not following me there yet but are interested). So PLEASE, hit me up with ideas. Eating challenges, Fitness videos, Reviews or Perspectives on anything Superhero/Comicbook/GoT/Fantasy related, videos on mindset, etc. Anyways, that's it. Thank you SO MUCH to all you Pizza Lovers out there who have been with me on this quest of deliciousness! Mischief Managed.

A post shared by ?Lord of Pizza? (@brian.northrup) on

ואם תהיתם מה יצא לו מזה מלבד תהילת עולם אינטרנטית ובטן מרופדת פיצה (שזה אף פעם לא דבר רע) אז תדעו שהודות להזמנות החוזרות מדומינוס הוא זכאי ל24 פיצות חינם ממערך ההזמנות של פיצה דומינוס. הנאמנות משתלמת לא?

"Loyalty has it's rewards."-@dominos ????? 24 FREE PIZZAS!!! Any ideas on what to do with 'em all??? ???

A post shared by ?Lord of Pizza? (@brian.northrup) on