A password will be e-mailed to you.

לא ייאמן: מקדונלד’ס מציגה המבורגר טבעוני

מאת: WeLead | 30 באוקטובר 2017

החדשה הזאת משנה את כל מה שאנחנו מכירים על תעשיית המזון, מקדונלד’ס פונה לראשונה לקהל חדש לחלוטין. טבעוניים. כן, קראתם נכון: מקדונלדס רוצה לפנות לקהל הטבעוני. לפני כשבוע מקדונלד’ס חשפה את המבורגר המקוויגן McVegan, מק’טבעוני בתרגום אומלל לעברית ולמען הסר ספק כן זהו המבורגר טבעוני. אז שנייה נבהיר שלמקדונלדס יש מוצרים צמחוניים שמשווקים החל משנת 2012 בסניפי פינלנד […]

החדשה הזאת משנה את כל מה שאנחנו מכירים על תעשיית המזון, מקדונלד’ס פונה לראשונה לקהל חדש לחלוטין. טבעוניים. כן, קראתם נכון: מקדונלדס רוצה לפנות לקהל הטבעוני.

לפני כשבוע מקדונלד’ס חשפה את המבורגר המקוויגן McVegan, מק’טבעוני בתרגום אומלל לעברית ולמען הסר ספק כן זהו המבורגר טבעוני. אז שנייה נבהיר שלמקדונלדס יש מוצרים צמחוניים שמשווקים החל משנת 2012 בסניפי פינלנד בשל הדרישה המקומית למוצרים ללא בשר. ובדיוק לשם כך הומצא ההמבורגר הטבעוני של מקדונלדס.

הקציצה פה עשויה מסויה המוגשת כאמור על לחמניה יחד עם רוטב טבעוני מיוחד וגם קטשופ וחרדל לצד החשודים הרגילים: עגבניה חמוצים, חסה ובצל. מחיר המבורגר כזה עומד על 3 יורו העוד ארוחה שלמה עולה 6.95 יורו. או לפחות אלו המחירים בזמן ההרצה הניסיונית של המוצר.

כרגע ניתן להשיג את ההמבורגר המפתיע הזה בסניפים מסויימים בפינלנד בלבד שעד 2018 הוא יגיע לכלל הסניפים במדינה, תלוי באופן ההתקבלות שלו בקרב הקהל הרחב.

המוצר הזה מראה על מגמה מעניינת של מקדונלדס בטח לאור העובדה שגם בצרפת הושק לאחרונה המבורגר צמחוני שהקציצה בו מורכבת מגזר ושאר ירקות שורש. וגם בנורווגיה ניתן למצוא בתפריט הרשת המבורגר צמחוני.

נו טעים? המבורגר טבעוני של מקדונלדס

ככה זה נראה בשטח..כלומר בפינלנד
1.

2.

Mikäs se siinä? ? #mcvegan #vegaaninentampere

A post shared by Satu Saunio (@kamomillankonditoria) on

3.

#mcvegan #mcdonalds #govegan #whatveganseat #vegansofinstagram #food #vegan#tammerfors#finland

A post shared by Nico Källbacka (@nixuba) on

 

4.

Tämmöinen tuli testattua ja ihan ok oli. #mcvegan #savetheplanet @suviauvi

A post shared by Teemu (@tim_forzario) on