A password will be e-mailed to you.

האם קריס ג’נר הודתה סוף סוף בהיריון של קיילי וקלואי באינסטגרם?

מאת: WeLead | 22 בנובמבר 2017

קריס צריכה לשים לב יותר לתמונות שהיא מעלה! כל הכבוד לערנות הגולשים..

 

אז אם אתם חיים על הפלנטה הזו אז גם אתן שמעתם על כך ששלוש מבנות הקרדשיאן מצפות לתינוק. קים באמצעות אם פונדקאית ואילו קלואי וקיילי נמצאות בהיריון ראשון.

 

צילום: GETTY

 

 

אך בעוד שהרחבת המשפחה של קים באמצעות אם פונדקאית אושרה על ידי קים בעצמה, ההיריון של קיילי וקלואי לא אושר או הוכחש על ידי אף אחד מבני המשפחה.

 

 

? I guess this is my favorite filter ?

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

 

הנה, רק לפני שבוע בתוכנית של אלן דג’נרס, סיפרה קים על החוויה האישית שלה ועל נושא הפונדקאית וענתה באשר לאחיותיה שהמשפחה מכבדת את הרצון של כל אחד מבני המשפחה לדבר בשביל עצמו.

 

 

כאמור, אנשים ברשת ממש מתחרפנים מחוסר הוודאות הזה ומחפשים כל בדל ראייה לאישור ההיריונות המדוברים. מה שמביא אותנו להתרחשות הבאה. שימו לב לפוסט שהעלתה מאמא קריס ג’נר לאינסטגרם, ובו היא מודה לחברה ששלחה פיג’מות לנכדים שלה:

 

 

בתרגום חופשי: תודה רבה על אוסף הפיג’מות המדהים ביותר למשפחה. אני משתגעת על המשבצות! לא יכולה לחכות עד שנתכרבל כל המשפחה בעונת החגים בקרובה, תודה על פיג’מה עבור כל אחד מהנכדים שלי”.

עד כאן פוסט הודייה רגיל, פרסומי במעט לחברת הפיג’מות..שום דבר חשוד נכון? אהא! זה הזמן להוציא המחשבונים כי החקירה הולכת להסתעף.

הביטו שוב כל התמונה. נכון להיום יש לקריס 6 נכדים: מייסון, פנלופי, רייגן,נורט’,סיינט ודרים. אם זאת בתמונה יש 9 סטים של פיג’מה:

 

 

ובפוסט שלה קיס ציינה במפורש, שיש כאן פיג’מה לכל אחד מנכדיה. אבל אם לוקחים בחשבון את 3 התינוקות שבדרך אז החשבון הזה מסתדר.