A password will be e-mailed to you.

הטרנדים הלוהטים בעיצוב הבית

מאת: קרן ילינק | 14 ביולי 2017

קעקועי קיר, אריחים שנראים כמו בדים, פורמייקה דמוי בטון וטרנדים נוספים בעיצוב הבית.

Home Tattoo הוא מותג חדש לבית, מעוצב מיוצר ומופק בישראל, מבית העיצוב של Mili&Sara, ומביא אקססוריז רוקיסטים לבית, שעושים שמח. הטאטוז הצבעוניים הם הכלאה בין מדבקה לטפט צורני וצבעוני. הוא מגיע בחלקים מופרדים, קלים להדבקה וקלים להסרה ולהדבקה מחדש! הקולקציה מעוצבת על טהרת הקו האקזוטי טרופי, הרבה ירוק ופרחוני, קצת ים קצת קקטוסים.

קעקועי קיר Home Tattoo

צילום: Home Tattoo

הרעיון הוא לא לעצור בקירות, ולקשט גם למראות הבית, לדלתות, לרהיטים השקטים מידי, למחשב הנייח/נייד, למשרד או לאוטו.

ניתן לעצב משפטים ולבחור סוג כתב לבד באתר החברה.

קעקועי קיר Home Tattoo

צילום: Home Tattoo

זה שטיח?! לא זה אריח!

digitalart בויה ארקדיה הלחי 7 בני ברק (5)

צילום: יח”צ | digitalart בויה ארקדיה

אריחים מודפסים עם דוגמאות ייחודיות אינם דבר חדש והיו קיימים מאז ימי הביניים. אבל התפתחות הטכנולוגיות הדיגיטליות מאפשרת יצירת דוגמאות, צבעים וטקסטורות שלא ראינו בעבר. מסגנון יפני ועד סגנון רטרו, אריחים מודפסים מגיעים במגוון רחב של עיצובים ויכולים להשפיע בצורה משמעותית על כל חדר- בין אם נעשה שימוש באריחי רצפה, או חיפוי קיר שלם.

מי שלא מפחד להתנסות בשילובים ומרקמים מעניינים, יוכל ליהנות מחדר אופנתי וחד פעמי. מעצבי פנים ואדריכלים רבים משלבים אריחים אלה בעבודתם וכך יוצרים חללים תוססים, קצביים ובעלי הצהרה מקיר לקיר.

digitalart בויה ארקדיה הלחי 7 בני ברק (4)

צילום: יח”צ | digitalart בויה ארקדיה

הפופולאריות שלהם מגיעה בזכות היופי הנצחי שלהם. לא משנה אם מדובר בהדפסים מורכבים או דפוסים גיאומטריים מודרניים, תמיד יהיה להם קסם כפרי מסוים. אך יש לזכור, בעת שימוש באריחים המודפסים, חשוב לבודד אותם עם דוגמאות ניטרליות כדי להדגיש את היופי של הדפוס. כך ניתן להבטיח שלא תהיה ‘תחרות’ על תשומת הלב.

קיר בריקים OUT חיפוי עץ IN

לא להאמין אבל החיפויי עץ חוזרים ובגדול! עיצוב הסלון בשילוב חיפוי קיר וריהוט מפורניר אלון יוקרתי היוצר קו אחיד ומעניק מראה חמים ומכניס. הפורניר משרה תחושה של עץ מלא – דבר המהווה אלטרנטיבה משתלמת. עיצוב: יוסי דיין אדריכלות ועיצוב פנים.

חיפוי עץ לטלויזיה

צילום: מקס מורון

היום בשימוש בפורמייקה נותן מגוון רחב של צבעים וטקסטורות שמדמות את הדבר האמיתי ובעלות יותר נמוכה,ניתן אפילו להדפיס כל רקע שתחפצו בו. טרנד נוסף שהשתלט על עולם העיצוב – ובצדק: שילוב בטון בעיצוב החלל. הניגודיות בין המראה המחוספס של הבטון לבין החמימות שמעניקים גוונים חלקים, יוצרים איזון בין אורבניות לביתיות. חיפויים בגימור בטון מהווים תחליף מושלם ואיכותי משיקולי תחזוקה, והם מוזילים את העלות משמעותית. 

חיפוי בטון לקיר מפורמייקה

צילום: פייסבוק מקור הפורמייקה

לקטלוג כנסו לאתר.

הטבע נכנס הביתה ובגדול. המראה הרענן והטבעי מעניק מראה חם ועליז. בעציץ מונח על הריצפה, תלוי מהתקרה או מהקיר כל המרבה הרי זה משובח. הירוק משרה הרגשת רוגע, שמחה, רעננות, שלווה וביטחון.

עיצוב הבית בעציצים

צילום: elledecoration

אפילו הקירות הולכים להיצבע העונה בירוק.

קיר ירוק

צילום: מתוך אתר נירלט