A password will be e-mailed to you.

דירות ששווה לראות: בית משפחתי שהוא גם מודרני וגם כפרי במודיעין

מאת: WeLead | 5 בדצמבר 2017

פינה חדשה במדור עיצוב והבית שלנו שמציג דירות ובתים מעוצבים להפליא. הפעם בית משפחתי במודעין בעיצובה של איריס פלס אזולאי

המעצבת איריס פלס אזולאי לקחה בית משפחתי סטנדרטי והפכה אותו לחלום עיצובי שהיה משמח כל משפחה ישראלית.

הבית הזה שוכן על כ-140 מ”ר במודיעין בעל מראה מיושן וכן סבל מבעיות רטיבות קשות. לכן הוצע לעשות בו שיפוץ נרחב. בין היתר החול הריצוף בכל הבית לאריחים מלבנייים גדולים דמוי בטון ובחדרים פרקט.

החלונות הורחבו על מנת להחדיר יותר אור ואויר.   חדרי הרחצה שופצו מהיסוד, הרהיטים הוחלפו או שודרגו,  משרביה מענייינת שולבה בין מבואת הכניסה לבין הסלון.  המשרביה נותנת הצצה לסלון הנעים המזמין ובו זמנית יוצרת חציצה בין אזור הכניסה לבית לבין החלל הציבורי.

הגינה התחדשה בדק עץ ודשא סינתטי,  המטבח שודרג והחזיתות הוחלפו, גם האריחים במטבח הוחלפו.  נושא התאורה בכל הבית טופל.   הבית הולבש בוילונות, טפטים, שטיחים, כריות ואקססוריז תואמים.

צילום: יואל אליווה באדיבות דלתות פנדור

הבית עבר מהפך גדול יותר ממה שהדיירים יכלו אפילו לתאר.  מבית חשוך, ומיושן, הוא הפך לבית חם, פרקטי (עם הרבה מקומות אחסון), מתאים בדיוק לצרכים של כל אחד מבי המשפחה ותואם לבית של זוג ושלוש ילדות בגילאים שונים.  הבית עוצב בסגנון כפרי עם הרבה שילובים של ישן וחדש, צבעים וטקסטורות.  אין פינה משעממת או לא מנוצלת עם תום.

בהחלט ניכר שסוגיית האחסון קיבלה מענה נרחב. כאשר הוכנו תוכניות נגרות לכל הארונות והרהיטים בבית.  הוספו ארונות חדשים לאחסון, וטרינה, מזנון, ספריה, כאשר חלק מהרהיטים הישנים הוחלפו וחלקם נצבעו ושודרגו מה שהוסיף לקסם ולאווירה הנעימה בבית.  השילוב בין הישן לחדש יצר עניין והרבה חום.

גם הגינה שודרגה באמצעות דק