A password will be e-mailed to you.

חמישה סרטים לסוף שבוע גשום

מאת: תמיר ילינק | 18 בינואר 2018

אספנו בשבילכם את חמשת הסרטים המומלצים ביותר לראות מתחת לפוך בערב חורפי וגשום

אין כמו להגיע ליום שישי בערב, הגשם דופק בחלון אתם יושבים בבית מתחת לפוך רק אתם השוקו החם והטרנינג וכל מה שנשאר הוא להחליט מה רואים. אז אם כבר מאסתם בכל מה שמשודר בטלוויזיה ריכזנו עבורכם את המלצות מערכת WeLead לסרטים המושלמים ביותר לערב חורפי ביתי.

1. שכחו אותי בבית

סרט הקאלט מ1990 מגולל את סיפורו של קווין מקאליסטר, ילד בן שמונה שבטעות נשכח לבדו בביתו, כשמשפחתו טסה לצרפת בחופשת חג המולד. כשקווין מגלה שמשפחתו שכחה להעיר אותו, ושהבית לרשותו – זה מסב לו הנאה. זוג פורצים, המסתובב בשכונות אמידות בחיפוש אחר בתים לפרוץ אליהם, מגיעים לשכונה בה גר קווין. כיוון שרבים עוזבים את בתיהם עקב החג, השניים מתכננים לפרוץ לביתו של קווין, אך קווין מטעה אותם לחשוב שהבית מלא אנשים. כשזה לא מצליח הוא מטמין מלכודות ברחבי הבית, ומצליח למנוע מהפורצים לגנוב את תכולת ביתו. קווין לבסוף מצליח לתפוס את הפורצים ולמסור אותם למשטרה, ומאוחר יותר מתאחד עם משפחתו שהתאמצו לשוב לביתם.

שכחו אותי בבית הוא סרט חובה לחובבי סרטי קומדיה ישנים וטובים שרוצים ערב של נוסטלגיה

טריילר:

 

2. הקול בראש

לאלו מכם כמונו שהם בעלי חולשה בלתי מוסברת לסרטי אנימציה, ובעיקר לכאלו של דיסני פיקסאר הסרט הבא הוא יותר ממושלם.
עלילת הסרט מתרחשת בתוך ראשה של ילדה בת 11 בשם ריילי, המובלת בחייה על ידי חמשת רגשותיה: שמחה, פחד, כעס, גועל ועצב. חמשת רגשותיה של ריילי שוכנים במרכז המוח במקום הנקרא “המפקדה הראשית”. המפקדה הראשית מחוברת לשאר חלקי המוח דרך חמישה איים הבונים את אישיותה של ריילי: אי החברות, אי ההוקי, אי המשפחה, אי השטויות ואי הכנות. בתוך המפקדה, נמצא לוח הבקרה, בו בכל פעם שולט רגש אחר וגורם לריילי להרגיש אותו, לפי הצורך. עוד במפקדה, נמצאים זיכרונות הליבה, שהם הזיכרונות החשובים ביותר בחייה של ריילי, וכן הזיכרונות שנאספו במהלך היום, שהם פחות חשובים ומועברים לזיכרון לטווח-ארוך.

הסרט זכה להצלחה רבה ברחבי העולם ו דורג כסרט השביעי המכניס ביותר של שנת 2015. הסרט מדבר לילדים ומבוגרים כאחד

ובעל מסרים שיגרמו לכם לצחוק, לבכות ולהתרגש והכל בסרט אחד. 

טריילר:

 

3. הזדמנות שנייה 
אם אתם אנשים של סרטים עם עלילה דרמתית, סיפור מרגש ומשחק משובח זה הסרט בשבילכם.
מייקל אוֹהר בן ה-16, המכונה ביג מייק, מתקבל ללימודים בבית ספר נוצרי בממפיס לאחר שגודלו ותכונותיו הפיזיות מושכים את עינו של מאמן הספורט המקומי. מייקל, שלא זכה להשכלה מסודרת ונדד בין משפחות אומנות, מתקשה בלימודים, ונאלץ להעביר את ימיו בתיכון ללא מקום שינה מסודר, ללא בגדים להחלפה כשהוא אוסף שאריות מזון מאולם הספורט המקומי. עולמו משתנה לאחר שלי אן טיוהי (סנדרה בולוק) נתקלת בו בערב חג ההודיה כשהוא צועד קופא מקור ברחובות ממפיס. לי אן מזהה את מייקל כמי שלומד בבית הספר של ילדייה, היא אוספת אותו לביתה בו מבלה מייקל עם משפחתה את חג ההודיה. עם התהדקות הקשר עם מייקל, בני הזוג טיוהי הלבנים והעשירים, בעלי עשרות מסעדות מזון מהיר והורים לנערה מתבגרת ובן צעיר, מאמצים באופן רשמי את מייקל למשפחתם. בעקבות תאונת דרכים שעושה מייקל ברכב החדש שקנו לו, מגלה לי אן כי הוא הציל את חיי בנה הקטן, שישב לצידו במושב הקדמי, בכך שעצר בידו את כרית האוויר.

הסרט זכה לשבחים רבים והוריד לא מעט דמעות בין חברי מערכת WeLead. סנדרה בולק המצוינת בהופעה בלתי נשכחת שזיכתה אותה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר בזכות תפקידה בסרט.

טריילר:

 

4. בייבי דרייבר 

אחד ה סרטים המדוברים ביותר של 2017 היה ללא ספק בייבי דרייבר. הסרט זכה לביקורות מהללות בכל האתרים ומומלץ לכל חובבי סרטי הפעולה האיכותיים, ואם להגיד את האמת גם אם אתם לא מחובבי הז’אנר הסרט הזה הוא חובה.

בייבי, נהג שודים צעיר ומוכשר, נעזר בקצב המוזיקה שלו על מנת להיות הכי טוב במשחק. כאשר הוא פוגש את נערת חלומותיו, בייבי רואה הזדמנות לזנוח את חיי הפשע ולצאת לחופשי, אולם ראש ארגון הפשע אצלו הוא עובד מחייב אותו להמשיך לעבוד. בייבי חייב להתמודד עם המציאות, כאשר שוד שלקח בו חלק משתבש ומאיים על חייו, אהבתו והחופש שלו.

טריילר:

 

5.ספליט

ועכשיו גילוי נאות, אנחנו במערכת לא מחובבי האימה אבל הסרט ספליט שמוגדר באתרים כאימה לא נחלל בהגדרה שלנו לסרטי אימה אז נקרא לו מותחן פסיכולוגי משובח ביותר, שלוקח אותך ל 116 דקות שלא תוכלו להוריד את העיניים מהמסך לרגע אחד.

קווין הוא חולה סכיזופרניה שבתוך גופו חיות 23 זהויות שונות. בהשראת אחת מהן הוא חוטף 3 נערות וכולא אותן במרתף חשוך ומבודד. הנערות מנסות להיעזר בזהויות השונות שלו בכדי למצוא פרצה ולברוח, כאשר במקביל מתנהל אחריו מצוד משטרתי, בניסיון להבין את נבכי מוחו המפותל לפני שאחת מזהויותיו תהפוך לאלימה במיוחד ותסכן את שלומן של הנערות.

טריילר:

 

אז למה אתם מחכים , פשטו מעליכם את בגדי העבודה, עשו מקלחת טובה, פיג’מה, פופקורן ולמיטה! אנחנו כבר מזמן לחצנו פליי ואתם?