A password will be e-mailed to you.

5 דברים שאתם יכולים לעשות עם לימון ולא חשבתם עליהם

מאת: תמיר ילינק | 16 בספטמבר 2018

היתרונות הבריאותיים של הלימון ידועים כבר מאות שנים, וזאת בזכות חומרים מזינים כמו חומצה ציטרית, מגנזיום, ויטמין C, פלבנואידים, קבלו כמה שימושים נוספים שתוכלו לעשות עם לימון ובטח לא חשבתם עליהם.

דאודרנט

אולי זה נראה קצת מוזר אבל לימון בעצם עובד כמו דאודורנט רגיך. כל מה שצריך לעשות זה לשפשף אותו מתחת לזרועות שלך, חומצת הלימון בתוך המיץ יהרוג כל חיידקים הגורמים לריח.

כנסו לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם

לימון

להחיות ציפורניים

אם הציפורניים שלכם משעממות ואולי קצת צהובות מיץ לימון זה בדיוק מה שאתם צריכים. כל מה שצריך לעשות זה לסחוט לימון לתוך צלחת קטנה ולהשרות את הציפורניים במיץ במשך 3-5 דקות. אפשר להוסיף שמן זית ללימון כדי לקבל השפעה חזקה יותר.

לימון

להסיר כתמי גיל

זה יכול להיות סיפור של נשים זקנות, אבל כמה נשים נשבע על ידי העובדה מיץ לימון יכול להפחית את המראה של כתמי גיל. כל שעליך לעשות הוא להחיל מיץ לימון על כדור צמר גפן ולשפשף אותו על אזור הבעייתי שלך מדי יום. לא רק העור שלך יהיה בהיר יותר, חומצת הלימון תפחית את המראה של הנקבוביות.

לימון

לא עוד הורס דבוק בסיר

האם אי פעם בישלתם אורז רק כדי לגלות שרוב זה בסופו של דבר נדבק לסיר? כל שעליכם לעשות זה להוסיף כמה טיפות של מיץ לימון לאורז בזמן הבישול, תנסו את זה.

לימון

מפיץ ריח

אם אתם אוהבים ריח כימי של מטהרי אוויר, למה שלא תעשו אחד בעצמכם אבל טבעי, כל מה שעליכם לעשות זה לבשל על הגז פרוסות לימון עם מים. הבית שלכם יריח כמו יום אביבי שטוף שמש כל הזמן.

לימון