A password will be e-mailed to you.

8 האפליקציות הכי שוות לעריכת תמונות

מאת: WeLead | 15 בנובמבר 2018

מכירים את האנשים שהתמונות שלהם באינסטגרם נראות מושלמות בכל פעם מחדש? אז כדאי שתדעו שהם לא משתמשים בפילטרים שאינסטגרם מספק, אלא באפליקציות לעריכת תמונות שיכולות לעשות את התמונות שלכם הרבה הרבה הרבה יותר טובות.

רוצים גם? הנה כמה מהאפליקציות המובילות שיש בשוק לעריכת תמונות:

1. GoCam

מחיר: חינם

מדובר בהברקה. האפליקציה מאפשרת לצלם סלפי בלי להשתמש ביד או להתעסק עם טיימר. האפליקציה מזהה את תנועות הגוף ויודעת בדיוק מתי לצלם את התמונה. תנסו את זה.

קישור להורדה

2. KiraKira

מחיר: 0.99$

View this post on Instagram

✨✨✨✨

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

אפליקציה אהובה על הסלבס. קירה קירה תוסיף נצנצים בגדלים שונים לתמונות שלכם. אז אם אתם רוצים לנצנץ כמו יהלום ברחבי האינסטגרם- זאת האפליקציה בשבילכם.

קישור להורדה

3.  GIPHY Cam

מחיר: חינם

האפליקציה הכי כיפית שיש. האפליקציה מאפשרת להפוך את התמונות שלכם לוידיאו או לגיף עם מגוון רקעים מצחיקים ומגניבים ומדבקות.

קישור להורדה

4. FaceTune

מחיר: 3.99$

תגידו שלום לנשק הסודי של כל אושיות האינסטגרם. האפליקציה הזאת תעזור לכם להסתיר חצ’קונים, לטשטש קמטים, להלבין שיניים ולהצר היקפים. או שאתם יכולים פשוט להשאיר את זה טבעי.

קישור להורדה

5. A Color Story

מחיר: חינם

האפליקציה הזאת מאפשרת עריכת תמונות מתוחכמת יחסית, עם כיוון צבעים וכל האופציות הרגילות. בנוסף האפליקציה מספקת מגוון פילטרים שיגרמו לתמונות שלכם להראות ממש טוב בלי שזה יראה ערוך. אז אם אתם רוצים להשיג את האפקט הלא מתאמץ- זאת האפליקציה בשבילכם.

קישור להורדה 

6. Huji

מחיר: חינם

הטרנד החם כרגע באינסטגרם. האפליקציה תגרום לכל תמונה שלכם להיראות כאילו צולמה במצלמה חד פעמית, במראה וינטג’י ובתוספת תאריך מוטבע על התמונה. האפליקציה חינמית אך אם תרצו להעלות תמונות קיימות ולא לצלם דרך האפליקציה תצטרכו לשלם 0.99$.

קישור להורדה

7. Snapseed

 מחיר: חינם

 

האפליקציה הזאת, החביבה על קים קרדשיאן, תגרום לכל תמונה שלכם להיראות כאילו צולמה במצלמה מקצועית, עם כמה סוגי עריכה. כדאי לבדוק אותה .

קישור להורדה

8. VSCO

מחיר: התנסות חינם

האפליקציה הזאת מאפשרת את כל סוגי העריכות שאתם יכולים לחשוב עליהם. זה סוג של אפליקציה למתקדמים.

קישור להורדה