A password will be e-mailed to you.

איך להפוך למשפיען באינסטגרם וגם להרוויח מזה

מאת: WeLead | 19 בנובמבר 2018

ידוע שמשפיעני אינסטגרם פופולרים בחו”ל יכולים לגבות סכומים של שש ספרות עבור פוסט אחד. מספר משפיעני האינסטגרם הולך ועולה ומזמן תפס תאוצה גם בארץ.

 

מה הסיבה לכך? אינסטגרם היא פלטפורמה עוצמתית שטומנת בה ערך עצום עבור מפרסמים. כיום, יש יותר מ800 מיליון משתמשים פעילים בחודש. במילים אחרות- קהל היעד של המותגים הללו נמצא באינסטגרם.

קהל היעד הזה בסופו של דבר מבצע רכישות המתבססות על המלצות המשפיענים, בין אם עקיפות או ישירות. בחוגים מקצועיים משפיעני האינסטגרם מדורגים במקום השישי כהכי אפקטיבים בהנעה למכירה.

לראות את כל האנשים האלה גדלים באינסטגרם לא גורם לכם לחשוב שאתם רוצים גם ? אז אם זה משהו שחשבתם עליו אבל אתם לא יודעים איך להתחיל המשיכו בקריאה

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להפוך למשפיענים באינסטגרם ואפילו להרוויח מזה כסף:

1. תבחרו נישה שאתם מרגישים נלהבים לגביה

כדי להפוך למשפיענים באינסטגרם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה למצוא את הנישה שמתאימה לאופי שלכם. זה צריך להיות משהו שאתם מתלהבים ממנו ומשתלב בעולם הידע והעניין שלכם. זה שמישהו אחר עושה משהו ומצליח לא אומר שאתם צריכים לחקות אותו.

לדוגמא, בוא נאמר שיש אנשים שהם מטורפים על כושר וכל הזמן מפרסמים פוסטים מהחדר כושר. האם זה אומר שאתם צריכים לעשות אותו הדבר? ברור שלא! תזכרו דבר אחד חשוב- במדיה החברתית אי אפשר להצליח עם זיוף, זה צריך להיות משהו אמיתי שלכם.

הרעיונות לנישה יכולים להיות אין סופיים, וכדאי לכם לבחור משהו שבאמת מרגש אתכם. אולי עמוד עשה זאת בעצמך? או שאתם אתם מתלהבים מבישול, או אפיה מיוחדת, אולי אתם בכלל בקטע של אופנה ? בקיצור, יש אין ספור אפשרויות.

הקוסנפט של הנישה הוא לשמור על פרסום תכנים עקביים ולא דברים אקראיים, כך תוכלו לבנות לעצמכם קהל עוקבים נאמן שבאמת מתעניין בפוסטים שאתם מעלים.

הנה דוגמא לחשבון אינסטגרם מאוזן עם הנישה שלו- אוכל, טיולים ולייף סטייל.

2. תכתבו ביו בולט ומעניין

ברגע שהחלטתם מה תהי הנישה שלכם, אתם צריכים להפנות את תשומת הלב לפרטים הקטנים. הדבר הראשון זה לייצר ביו (תיאור של החשבון) שיתפוס תשומת לב של אנשים באופן מיידי. זה צריך לספר את הסיפור שלכם באופן שאנשים ירצו להיות מעורבים.

זכרו, זה הדבר הראשון שאנשים רואים בחשבון שלכם. כך שאם אתם רוצים להיות משפיענים, תעשו את זה הכי בולט ומעניין שאתם יכולים להיות.

קחו לדוגמא את המשפיענית ובלוגרית הטיולים הלנה סולה, בביו עצמו היא מציינת שהיא בלוגרית טיולים, וכן מספרת את הסיפור שלה איך היא עברה לגרמניה כדי לחקור את אירופה והשאירה הכול מאחור חוץ מאת בעלה וכלכלביהם.

3. שתפו את הסיפורים שלכם

אם חשבתם שאינסטגרם זה הכול עניין של תמונות אז אתם טועים. לא פחות חשוב זה הסיפור מאחורי התמונות. תשתמשו בזה לספר את הסיפור שלכם ולהתחבר לעוקבים ברמה יותר רגשית. תנו להם סיבה לסמוך עליכם, לעקוב אחריכם ולהיות מעורבים.

קחו לדוגמא את הסיפור מעורר ההשראה של בלוגרית הטיולים. היא מדברת על איך היא ממשיכה לטייל כשהיא במצב רפואי מסויים, זה יותר חיבה ומעורבות אצל הקהל.

4. הפכו את החשבון שלכם למושך ויזואלית

זה סעיף חשוב מאוד אם אתם רוצים להפוך למשפיענים אמיתיים- ויזואליות. כי בתכלס האינסטגרם זאת מדיה חברתית של תמונות. אתם צריכים לדאוג שלא רק כל תמונה בפני עצמה תראה מושכת ויזואלית, אלא גם להשקיע מחשבה באיך כל החשבון נראה- כלומר איך כל התמונות נראות כשהן אחת ליד השנייה.

הרבה משפיענים מפרסמים תמונות עם אותו פילטר, אותה עריכה או משתמשים בתוכנות עריכה שונות. חשוב לשמור על עקביות, כך חשבון האינסטגרם שלכם יראה מגובש יותר ותהיה לכם טביעת אצבע סגנונית באינסטגרם.

5. העלו פוסטים באופן עקבי

העלת תוכן באופן עקבי זה עוד אחד מהתנאים ההכרחיים אם אתם רוצים להפוך למשפיעני אינסטגרם. רוב המשפיענים כיום מפרסמים פוסטים כל יום. אולם, יש כאלה שמעלים אפילו כמה פעמים ביום או כמה פעמים בשבוע. מה שחשוב זה לשמוע על עקביות.

מחקרים מראים שאם תעלו יותר פוסטים אתם יכולים להגדיל את מדד המעורבות. בכל אופן, כאשר אתם קובעים מה הלו”ז של הפרסום שלכם תדאגו שהוא יהיה ריאלי ובאמת יתאים לסדר יום שלכם.

6. תבחרו את ההאשטאגים הנכונים

האשטאגים זה דבר חשוב בגלל שהם מאפשרים למשתמשי אינסטגרם אחרים למצוא אתכם. אינסטגרם מאפשר שימוש של עד 30 האשטאגים לתמונה אחת, וההמלצה היא להשתמש בכולם. אבל איך אפשר לדעת מה לבחור?

תזכרו שהאשטאג שיש לו נפח חיפוש גדול לא בהכרח אומר שהוא הנכון בשבילכם, מכיוון שנפח חיפוש גבוה מראה גם על תחרות גבוה. במקום, תבחרו בהאשטאגים שיש להם נפח חיפוש ממוצע. באופן אידיאלי השתמשו בכל מיני סוגים של האשטגים.

7. עברו לחשבון עסקי

אם אתם רציניים בנוגע ללהפוך למשפיעני אינסטגרם, אתם צריכים לללכת עד הסוף ולעבור לחשבון עסקי. מה זה בעצם נותן?

היתרון המשמעותי ביותר זה שיש לכם גישה לנתונים ולסטטיסטיקות. אתם יכולים לראות את הדמוגרפיה של העוקבים וכן אילו פוסטים גורמים למעורבות גבוהה יותר. כמו כן אפשר לראות באיזה שעות יש יותר כניסות לפרופיל ולהחליט בהתאם מתי להעלות פוסטים.

8. תמנפו את הסטוריז

הסטורי זה הדבר הכי חם כרגע באינסטגרם ויותר מ200 מיליון משתמשי אינסטגרם מעלים סטורי מדי יום.

גם אנשים שלא עוקבים אחריכם יכולים לגלות אתכם דרך הסטורי. ע”י הוספת האשטג או מיקום לסטורי אתם יכולים רק להגדיל את החשיפה. אם יש לכם יותר מ10000 עוקבים אתם יכולים לכלול את האופציה של “להחליק למעלה” בסטורי.