A password will be e-mailed to you.

ירד לכם מספר העוקבים? אינסטגרם מנטרלת משתמשים מזוייפים

מאת: WeLead | 20 בנובמבר 2018

אינסטגרם מסירה את העוקבים המזוייפים מחשבונות של אנשים שעושים שימוש באפליקציות לטובת הגדלת מספר עוקבים, תגובות ולייקים ובעצם מפרים את תנאי השימוש באינסטגרם.

אינסטגרם מחזירה מלחמה לאפליקציות אוטומטיות שאנשים עושים בהם שימוש כדי לזייף תגובות ועוקבים בכדי להגדיל את הקהל. היום, אינסטגרם מסירה את העוקבים המזוייפים מחשבונות של אנשים שעושים שימוש באפליקציות לטובת הגדלת מספר עוקבים, תגובות ולייקים ובעצם מפרים את תנאי השימוש באינסטגרם.

אינסטגרם שולחת הודעות אזהרה ובקשה לעדכון סיסמא לאנשים אלו שיפסיקו את השימוש באפליקציה. עם איום קל, במידה ולא יפסיקו “חווית האינסטגרם שלהם יכולה להיפגע”, לדוגמא- הגבלת גישה למאפיינים מסויימים באינסטגרם.

אינסטגרם גם מנסה לנטרל את התופעה בה משתמשים נותנים את פרטי החשבון שלהם לחברות ששולחות ספאם . אז אם מספר העוקבים שלכם באינסטגרם ירד, זה לא בגלל שהפרופיל שלכם פגע במישהו, אלא בגלל שהעוקבים האלו היו מזוייפים.

מדיניות האכיפה החדשה הזאת באה לנסות לנטרל את האיום המתמשך של הקמפיינים המטעים בפייסבוק ובאיסנטגרם שנועדו לקטב קהילות ולהשפיע על תוצאות הבחירות בארצות הברית ומדינות אחרות. מפייסבוק נאמר שחשבונות מזוייפים הם לרוב המקור של הקמפיינים הללו, ושהם הסירו 754 מיליון חשבונות מזוייפים ברבעון האחרון. המאבק בחשבונות המזויפים יסייע גם להפסקת ספאמים והטעיית משתמשים אחרים.

אינסטגרם מסירה חשבונות מזוייפים כבר משנת 2014, אבל זו הפעם הראשונה שהם דנים באופן פומבי בסוגייה, ואומרים “בנינו תוכנות וכלים שיעזור לזהות חשבונות שעושים לייקים באופן אוטומטי ומסירים אותם”.