A password will be e-mailed to you.

איך להיות יותר מאושרים?

מאת: WeLead | 29 באוקטובר 2018

לרוב, אם ישאלו אתכם האם אתם רוצים להיות יותר מאושרים, התשובה תהיה כן. ללא שום קשר למצב האושר הנוכחי שלכם. אז הנה כמה טיפים קטנים לחיים קצת יותר מאושרים, כדאי לנסות ולבדוק מה עובד בשבילכם.

תחגגו את הדברים הקטנים

בכל יום יש משהו ששווה לשמוח בשבילו, אפילו אם זה לשבת על כוס קפה מפנקת בבית הקפה האהוב עליכם. תנסו להתחיל לשים לב גם לדברים היפים בחיים, הקטנים והגדולים. תצ’פרו את עצמכם על הישגים קטנים וגדולים.

תצרו סביבת מגורים תומכת ומזמינה

הבית שלכם הוא הפינה שלכם, בין אם אתם עובדים מהבית או חוזרים בערבים לאחר יום עבודה ארוך. לא משנה מתי תיכנסו אליו, אתם צריכים להרגיש שהגעתם הביתה. תחשבו איך אתם יכולים לבלות יותר זמן באזורי הבית החביבים עליכם. לדוגמה אם יש לכם מרפסת משגעת שאתם לא מנצלים מספיק, תרהטו אותה מחדש. תחשבו על אזורים בבית שמעוררים אצלכם עצבנות ותנסו להסתכל בהם מנקודת מבט אחרת, אם אתם חוטפים עצבים שהמטבח כל הזמן מבולגן, תשקיעו קצת מחשבה כיצד להוסיף שטחי אחסון ולצמצמם את ההפרעה שהאזור המסוים בבית גורם לכם.

תעשו קצת פעילות גופנית

גם אם אתם ממש לא אוהבים להזיע, כדאי להשקיע מאמץ קטן כל יום במעט פעילות גופנית. לא צריך לרוץ ולעשות מנויים לחדר כושר, אפשר לעשות שיעור יוגה אונליין, לצעוד הביתה ברגל אחרי העבודה ולהעדיף את המדרגות על פני המעלית. פעילות גופנית לא נועדה רק להצרת היקפים אלא יכולה גם לעזור בשיפור מצב הרוח ולתרום להרגשת האושר.

תוציאו מהחיים שלכם אנשים שלא עושים לכם טוב

האם יש לכם בחיים אנשים שגוררים אתכם למטה, מכניסים אותם ללחץ וגורמים לכם למחשבות שליליות ? הגיע הזמן להוציא אותם מהחיים. לא מדובר בתהליך קל אם מדובר בחברים קרובים, משפחה או עמיתים בעבודה, אבל אם אדם גורם לכם ליותר רע מטוב- כדאי שתשימו את האושר שלכם במקום הראשון.

תיקחו פסק זמן במהלך היום

אנחנו חיים בסדר יום מטורף, אם אתם מרגישים שהיום קצת גדול עליכם, אתם לחוצים ולא יודעים מה לעשות קודם- קחו לעצמכם כמה דקות הפסקה. תנשמו עמוק, תקשיבו לעצמכם ותחשבו מה אתם באמת מרגישים. תהיו כנים עם עצמכם. תרגיעו את עצמכם עם נשימות, ואם ממש בא לכם- תיקחו חצי יום חופש ולכו לעשות שופינג בחנות האהובה עליכם.

צאו החוצה

אם אתם עובדים בחלל חשוך ומבלים הרבה זמן בתוך מבנה סגור, תנסו לצאת החוצה להתאוורר, אפילו אם זה לכמה דקות בכל יום עבודה (ולא, לא חייבים להתחיל לעשן בשביל זה). אור טבעי נותן אנרגיה ויכול לתת בוסט למצב רוח שלכם.

תזכירו לעצמכם מה עושה אתכם מאושרים

יש כל מיני סוגים של דברים שעושים אותנו מאושרים, לטווח הרחוק ולטווח הקרוב. תלמדו את עצמכם, תדעו מה עושה לכם טוב ותדאגו לחזור על זה. תכינו לעצמכם לוח השראה ותכתבו משפטים שנותנים מוטיבציה, תדביקו תמונות של חברים אהובים ויצירות אומנות מעוררות השראה.