A password will be e-mailed to you.

קריירה חדשה? כנסו לבדוק: האם הקריירה שלכם מתאימה לכם?

מאת: נחום תמיר | 19 ביוני 2016

האם אתם צריכים שינוי קריירה? שתממש את הייעוד שלכם בחיים? הקדישו כמה דקות כדי לענות על 9 שאלות פשוטות

חושבים על קריירה חדשה? מקום העבודה מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו מאחר ואנחנו משקיעים בה את רוב שעות היום שלנו, חשוב לנו להצליח ולהתקדם בקריירה שלנו. השאלה הנשאלת היא האם כולנו עוסקים בקריירה המממשת את הייעוד שלנו? האם יש חיבור של הנשמה שלנו למקום העבודה או לתפקיד אותו אנו ממלאים? ע”פ נומרולוגיה כדי לענות על השאלה יש לחשב את מספרי הגורל שלנו המבוססים על תאריך הלידה האקראי שלנו.

כדי למצוא מה מספר הגורל שלך קחו דף ועט ותפעלו לפי ההסבר הבא:

רשמו על הדף את תאריך הלידה המלא שלך, לצורך ההדגמה תאריך הלידה הנבחר הוא 19.01.1972, בין כל מספר נוסיף פלוס ונחשב את התוצאה : 1+9+0+1+1+9+7+2 התוצאה המתקבלת היא 30, בשלב זה צריך לצמצם את סה”כ הספרות כדי לקבל תוצאה בת ספרה אחת. 30 יחושב לפי 3+0 ולכן הספרה היא 3.

כעת ניתן יהיה לבדוק מהו מספר הגורל שלנו ומה הוא אומר עלינו:

קריירה

קרדיט תמונה: shutterstock

מספר 1 :

אוהבים כוח, בעלי סמכות ניהול בכל מצב במסגרת ארגון או בעיסוק עצמאי. השכירים שבהם שאינם במשרות ניהוליות, בדרך כלל מתוסכלים או שואפים לעמדת ניהול של אנשים אחרים, משום שחשוב להם השליטה על התנהלות העניינים. מתאים להם לעסוק בשיווק ובמכירות, פרסום ושיווק, ניהול בית מלון או בנק, שיפוצים בבתים, ייעוץ תדמיתי, מפיקים, חוקרים פרטיים או מוציאים לפועל.

מספר 2 :

הינם קבוצת האנשים רגישים ועדינים ולכן מתאים להם לעסוק במקצועות טיפוליים הקשורים לבתי חולים רופאים ואחיות, חינוך ופסיכולוגיה,מזכירות, ניהול חשבונות וקריירה אומנותית כמשוררים. היתרון בהתנהלות מקצועית עם אנשים אלו טמון בכך שהם אוהבים לעבוד בשותפות ובקבוצה ונחשבים למשתפי פעולה ולא לתחרותיים, נטולי אגו.

מספר 3 :

אנשים אלו תקשורתיים ויצירתיים ומתאים להם כל תחום שיש בו שפה ואינטראקציה עם אנשים, פרסום, יחסי ציבור או שיווק, עיצוב שיער, עיצוב אופנה, הוצאה לאור, קריירה אומנותית כציירים או  פסלים. אנשים אלו אוהבים חיות וחלקם אף מטפלים בבעלי חיים. חלק מהם נוטה לעולם הבידור לתחום של שירה ובידור.

מספר 4 :

אנשים מאוד מאורגנים ומסודרים, פרפקציוניסטים בעבודתם ולכן מתאים להם לעבוד בתחומים של טכנאות, אלקטרוניקה עדינה, אופטיקה, מכונאות רכב, אנשי צבא ומשטרה, כל עבודה בתחום הייצור הדורשת מאמץ פיזי או טכני. אנשים אלו הנם בעלי ידיים טובות וכך הם מצליחים, אולם חלקם בעלי יכולת חדה יותר לדברים קטנים והם עוסקים ברוקחות והנדסה או מקצועות מתמטיים. חלק קטן מאוד פונה למשפטים.

מספר 5 :

אנשים אלו מתחברים באופן טבעי לתחום התקשורת ולמדיה ולכן טוב להם לעסוק בתחומים הקשורים לרדיו, טלוויזיה, עיתונות, אנשי תקשורת ויחסי ציבור. הם יכולים להצליח מאד גם כאנשי מכירות, מדריכי טיולים, מורים או מרצים, אולם התנאי הוא לחופש בעיסוק . יש להם יכולת למידה גבוהה והם טובים מאוד במספרים, העיסוק מבחינתם חייב להיות מגוון וכרוך בשינויים. הצלחה מבחינתם מתורגמת ליכולת התמודדות טובה עם אתגרים.

מספר 6 :

אלו הם אנשי המשפחה והטיפול ולכן מתאים להם עיסוקים כעובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מורים, סיוע לזולת כרופאים או אחיות, עבודה עם ילדים ,קוסמטיקה ודיילות. הרצון לכסף ולחומריות דוחף לא מעט מהם לעיסוקים עצמאיים. הנשים ייטו לניהול חנויות המתמקדות בפרפומריה ואופנה ואילו הגברים יתמידו בעבודות פיזיות בתחומים עצמאיים.

מספר 7 :

אלו הם אנשי המחשבים הגאונים, המדענים, סופרים או משוררים, ממציאים, תחקירנים או מפיקים בטלוויזיה, חוקרים ובלשים, אנשי מנהלה או מזכירות כללית, מתמחים ברפואה אלטרנטיבית, מיסטיקנים, שחקנים ופילוסופיים. חלק קטן מהם פונים לכיוון של דת והופכים להיות מנהיגים רוחניים.

מספר 8 :

אנשי עסקים, אנשי מסחר ובעלי חנויות. השכירים שבהם ישאו עיניהם לעמדות ניהול בכירות ולא יסתפקו בתפקיד זוטר. חלקם אנשי בורסה ובנקאים (שמשקיעים גם כספים) מנהלי חשבונות, רואי חשבון. בין יתרונותיהם יכולת ארגון תכנון וניהול יוצאים מהכלל, יכולת להוציא לפועל תוכניות ופעולות ביסודיות ואפקטיביות. הנשים יפנו לתפקידים של מזכירות מנכ”ל, ניהול לשכה ועורכי דין, שופטים או לתפקידים טיפוליים.

מספר 9 :

אנשים אלו הינם בעלי יכולת ביטוי טובה המשמשת ככלי עבודה עיקרי. נטייה אופיינית תהיה לתחומים של טיפול ועזרה לזולת, רפואה ועבודה סוציאלית, מפקדים צבאיים, אנשי ספורט, פוליטיקאים ועורכי דין.


אל תחששו משינוי קריירה או אל תתנו לגיל שלכם לעצור לכם את החלומות, תזכרו שתמיד ניתן לבצע שינוי. תגשימו את הייעוד שלכם תעשו מה שאתם אוהבים. כדאי לזכור כי הרבה אנשים שעשו שינויים בחיים התחילו קריירות אדירות מעיסוק זוטר או סתם תחביב.

ספרו לנו איזה מספר יצא לכם?

לחצו כאן והצטרפו לWeLead בפייסבוק