A password will be e-mailed to you.

WeLead של עולם הפרסום: אלי סאסי

מאת: WeLead | 19 בדצמבר 2016

תכירו את אלי סאסי מומחה לקידום אתרים אורגני.

 

חברה: SEOtraffic

תפקיד: מייסד ומנכ”ל.

כמה מילים עליך: שמי אלי סאסי. עוסק בתחום ה SEO ב 6 השנים האחרונות. את התפקיד הראשון התחלתי כמנהל פרויקטים, משם עברתי להכשרת צוות של 4 מקדמי אתרים וניהולו כראש צוות. במהלך שנותיי כמקדם אתרים ניהלתי את כל סוגי האתרים האפשריים. בין אם זה אתרי תדמית לעסקים בכל רמת תחרות, אתרי קופונים וקטלוגים, אתרי e commerce ועד אתרי תוכן מרובי דפים (חלקם מהמוכרים בישראל).

חברות קודמות שעבדת בהן: אמבודו, סאו קריאטיב.

כמה מילים על העסק שלך: חברת SEOtraffic מנוהלת על ידי באופן ישיר. את החברה הקמתי לפני שנה וחצי בערך כשהחלטתי לצאת לדרך עצמאית בתחום הSEO. כיום אנו מקדמים עשרות לקוחות קטנים וגדולים.

בנוסף הקמתי קורס קידום אתרים אונליין המאפשר לבעלי עסקים הרוצים לקדם עצמם לבד ולאלו הרוצים להשתלב בתעשייה לקבל את כל הידע מהבסיס ועד רמה מתקדמת. היתרון של הקורס שהוא מעשי כבר מהשיעור הראשון. הסטודנטים מקדמים את האתר שלהם כבר מההתחלה ובכך צוברים ניסיון מעשי וידע ממשי.

אני לא מאמין בלעשות הכל מהכל ולכן השקעתי את 6 שנותיי אך ורק ב- SEO תוך הבנה שקידום אתרים זה מקצוע במשרה מלאה. מהלך זה מאפשר לי היום לקבל פרויקטים של קידום אתרים אורגני בביטחון רב ובידיעה שאעמוד בכל אתגר שבדרך. הקידום שאני מבצע נעשה ע”י אסטרטגיה ברורה לאחר שנים של למידת התנהגות מנועי החיפוש. אני לא מאמין בחבילות המוצעות בשוק של מספר מילות מפתח בודדות. הקידום שאנו עושים הוא קידום ללא הגבלת מילות מפתח. אסטרטגיה זו היא הרבה מעבר ל”התחייבות ללקוח”, אסטרטגיה זו מתפרשת באופן ישיר על שיטת העבודה היום יומית על אתרי הלקוחות שלנו ומביאה תוצאות בשטח. האתר שלנו מקודם בעמוד ה- 1 בביטויים הקשים ביותר כמו קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל ועוד. אנחנו לא מבצעים פעולות ממומנות ומתבססים אך ורק על קידום אורגני. הביטחון הזה מאפשר לנו להאמין בפעילות שלנו מול הלקוחות וברצון לגרום גם להם לחסוך כסף ממומן ולהתבסס על פעילות אורגנית בלבד.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

מה האתגר הגדול ביותר עבורך? אני מאמין שאתגר משתנה בכל יום מחדש. אם תשאלו אותי בעוד שבוע מה האתגר שלי אענה תשובה אחרת. בחיים העצמאיים אתה מוכרך לכבוש כל פסגה ומהר.

תאר יום שיגרתי במשרד: זה מתחיל תמיד בכוס תה 🙂 אני תמיד משתדל לפני שאני מתחיל בביצוע כל פעולות העסק לכתוב לי בקצרה מהם המטרות שלי מהיום ומהם המשימות החשובות ביותר שחייב לבצע ולא ניתן לדחות. זה די מפקס אותי במשך היום.

טיפ לקולגות מהתעשייה: יש הרבה בלוגים, הרבה מקדמים, והמון דעות שונות. נסו לפתח את התחושה הפנימית שלכם ואת הטא’צ שלכם כשאתם נוגעים באתר. בסופו של יום, כשיהיה לכם את “העין” הזו – תוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצירתיות גבוהה יותר.

מהלך שיווקי שלך שהצליח במיוחד: באתרים גדולים המכילים כעשרות מיליוני דפים כל שינוי הכי קטן ובסיסי משפיע בצורה ניכרת. אחת מהיתרונות שלי כמומחה קידום אתרים זה היכולת לתקשר עם מתכנתים, לדבר את שפתם ולכוון אותם לבצע משימות רוחביות באתר המשפיעות על ה SEO. לאחר ביצוע משימה טכנולוגית אחת הצלחנו להביא תוך יום עוד 400,000 כניסות אורגניות לאתר.

מהלך שיווקי שלך שפחות הצליח: בעבר היה בבעלותי פורטל צימרים. השקעתי בו שעות רבות של קידום אורגני אך לבסוף העסק ירד מהפרק בגלל חוסר הבנה שלי בימים ההם שעסק לא מורכב רק מקידום אורגני אלא ממכלול של מרכיבים. אני שמח מכל כישלון כמו שאני שמח על כל הצלחה.

כמה הצעות לפרסום וקידום מכירות אתה מקבל בשבוע? הממוצע עומד על 4 פניות ביום. לפעמים קצת יותר.

פרגון למתחרה בתחום שלך שעושה עבודת שיווק טובה: ללא ספק המילה הטובה מגיע לדניאל זריהן. אחד מהמקדמים הטובים ביותר שיש היום בשוק וגם חבר למקצוע.

ההצעה הכי הזויה שקיבלת במסגרת התפקיד כמשווק: קיבלתי הצעה לקדם מפעל שמייצר חלקי חילוף בתמורה לאחוזים בחברה. גם ציינו בפניי שמדובר במיליונים.

אם לא היה שיווק באינטרנט במה היית עובד? כנראה שהייתי מתכנת. אני מאוד אוהב לעבוד עם CSS ו HTML ותמיד סיקרן אותי להתקדם לכיוון התכנות.

היכן היית רוצה לראות את עצמך עוד כ- 5 שנים מהיום: השאיפה היא להמשיך במה שאני עושה היום. זה יספיק 🙂

עצה לחיים: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגרה כמו שאומר השיר.