A password will be e-mailed to you.

WeLead של עולם השיווק: בנימין דוידב’יצי

מאת: WeLead | 4 בינואר 2017

ממשיכים לחקור את רזי עולם הפרסום. ישבנו לשיחה עם מנהל השיווק של רשת מוצרי הילדים והתינוקות המצליחה ושמענו ממנו על הניסיון ואיך זה לשווק לקהל כזה ייחודי שנמצא על סף הרגע המרגש בחייו.

 

אז אנחנו ממשיכים לרדת לעומק של עולם השיווק והפרסום. הפעם ישבנו לראיון עם בנימין דוידביצ’י מנהל השיווק של רשת מוצרי התינוקות בייבסטאר ושל רשת בגדי הילדים ילדותי ושמענו ממנו מה חדש בתחום הזה ועל תפקידו בחברה.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

מספר שנים בתפקיד הנוכחי: 4 שנים

גיל: 35

ספר לנו כמה מילים עליך: עשיתי עלייה לפני 12 שנים מבלגיה, בעבר עבדתי בתחום המסעדנות בין היתר כסו שף בפריז ולפני כמה שנים נכנסתי לתחום השיווק.

ספר לנו על חברות קודמות שעבדת בהן:  בעבר עבדתי בחברות מידות טובות, חברת יהלומים בשם קרדיאם.

מה אתה יכול לומר לנו על בייביסטאר: חברת בייביסטאר היא חברה המתמחה במוצרי תינוקות (מותגים) במחירים הכי זולים בשוק

ומהו לדעתך הוא האתגר הגדול ביותר כמנהל שיווק? כמובן להגדיל את המכירות אבל גם להיות הכי מקצועי ולעזור להורים ולעשות מהפכה בתחום המכירות באינטרנט

באיזו מדיה אתה הכי מאמין? בייביסטאר מאמין בתחום השיווק באינטרנט. היום באינטרנט אתה יכול להגיע לקהל הנכון וגם למדוד את התוצאות בצורה הכי יעילה.

תאר יום שיגרתי במשרד: כל יום הוא טיפה שונה. דברים משתנים בתחום שלנו, אבל הדבר הראשון שאני עושה זה לבדוק שכל לקוח שנולד לו ילד קיבל את השירות הכי מקצועי.

טיפ למנהלי שיווק אחרים: תמיד לנסות לייצר משהו חדש, להבין שלא מוכרים מוצר אבל חלום ללקוח, זה טוב ללמוד מהמתחרים אבל גם צריך לחדש ולשנות.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

אם לא היית בתפקיד הנוכחי, במה היית עוסק? כנראה בתחום המסעדנות.

מהלך שיווקי שלך שאתה הכי גאה בו: המועדון לקוחות ששומר על הלקוחות הקיימים וסרטונים בעברית שמסבירים יותר על המוצרים שיש בשוק.

מהלך שיווקי שלך שפחות הצליח: ימי מכירות להריוניות עם מבצעים מיוחדים וקופונים לפי אזורים.

ההצעה הכי הזויה שקיבלת כמנהל שיווק: לצערי המון אבל אני לא יכול לפרסם.

פרגון למתחרה בתחום שלך שעושה עבודת שיווק טובה: חברת WAVE DIGITAL שעוזרת לי בקמפיינים ועושה עבודה נהדרת.

היכן היית רוצה לראות את עצמך עוד כ- 5 שנים מהיום? באותו תפקיד כמו היום אבל עם גידול במכירות ובסניפים.


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.