A password will be e-mailed to you.

להוביל את מובילי הדעה

מאת: תמיר ילינק | 5 בפברואר 2017

ניהול פעילות של מובילי דעה זה לא דבר פשוט. הנה כמה צעדים שאתה חייב לעשות.

עולם השיווק באמצעות מובילי דעה הולך וצובר תאוצה. חשוב לדעת שזה לא כזה פשוט לנהל מתחם או סוכנות של מובילי דעה וכי יש המון דברים אותם יש לקחת בחשבון. הנה כמה עצות לעשות את זה בצורה יעילה יותר.

 

1.תבחנו קשרים קיימים עם מובילי הדעה:

על מנת להיות מנהל אפקטיבי של מובילי דעה צריכה להיות לך הבנה עמוקה של נקודת המוצא שלך. עם מי כבר יש לך קשרים? עם אילו מובילי דעה עבדת בעבר? על אילו פרוייקטים? לחבר את כל חתיכות הפאזל האלה יחד כבר בהתחלה זהו דבר קריטי על מנת להתחיל כל פרוייקט שיווק באמצעות מובילי דעת קהל וייתן תובנות חשובות.

2. תתעדו את אסרטגיית השיווק של מובילי הדעה שלכם:

עליכם ליצור מסמך ובו יהיה כתוב את אסטרטגיית השיווק שלכם. זה צריך להיות המכוון שלכם לגבי עם אילו מובילי דעה תרצו להתנהל, כיצד תראה השותפות בינכם ומה המטריות הכלליות שלכם. השקעת זמן בשלב זה תעזור לכם לחשוב על התמונה הגדולה יותר תמיד ולא רק להסתכל נקודתית על הדברים שצצים במהלך היום-יום.

shutterstock_407529856

3. להתאים בין המטרות של השיווק באמצעות מובילי דעה לבין מטרות העסק:

על מנהל מתחם וסוכנות מובילי דעה להבין את המטרות העסקיות של העסק שעומד מולו. האם מדובר בהגברת מכירות? החדרת מוצר חדש לשוק? אז הפעילות עם מובילי הדעה צריכה לשקף את זה. למשל, האם יש קישור שמובילי הדעה יכולים לשתף על מנת שתוכל לנטר האם הם הצליחו להפנות למכירות.

4. השקיעו באינטראקציה

חשוב לטפח יחסים טובים עם המשפיענים עמם יש לך קשרים. חשוב גם לעקוב אחר האינטרקציה הזו. מתי דיברת איתם לאחרונה? מי יזם את השיחה? מה הדברים עליהם סוכם? לאיזה פעילות הם גוייסו? כל אלה חייבים גם להיות מתועדים. כל זה על מנת שתוכל למנף את היחסים עמם לשיווק נכון ויעיל יותר, ושהם ירגישו כלפיך תחושת מחוייבות.

5. הכירו את התחרות

עליך להבין עם אילו מובילי דעה המתחרים שלך עובדים. השלב הבא יהיה לסווג את מובילי הדעה לקטגוריות שונות של תחומי עשייה ואז לבחון את התחרות גם בכל תחום.  המידע הזה יוכל לסייע לך בבניית האסטרטגיה שלך ולאפשר לך לבנות את התוכן שאתה צריך. האם המתחרים שלך עוסקים בווידאו? עם מי הם עובדים? באילו פלטפורמות? אלה השאלות שאתה חייב לשאול..

 

רוצים גם להיות WeLead?? לחצו כאן

הצטרפו לWeLead בפייסבוק >>