A password will be e-mailed to you.

5 צעדים לשיווק באמצעות מובילי דעה

מאת: תמיר ילינק | 26 בפברואר 2017

כך תשווקו נכון באמצעות מובילי דעה באינסטגרם

שיווק באמצעות מובילי דעה – טרנד חם ובצדק!

שיווק באמצעות מובילי דעה הפך להיות הדבר החם בעולם השיווק. שחושבים על הפוטנציאל העצום שלו לא קשה להבין מדוע. עם מאגר של 400 מיליון חשבונות פעילים אינסטגרם הפך להיות ערוץ שיווק התוכן הוויזואלי המרכזי לכל סוגי העסקים מסטראט אפים ועד מותגים עולמיים. אינסטגרם ערכו שינוי באלגוריתם שלהם כך שעכשיו הם מציגים תמונות לפי מעורבות (תגובות ולייקים) ולא לפי סדר כרונולוגי. מה שהופך את השיווק באמצעות מובילי דעה לקריטי יותר. מוביל דעה זוהי אינה תופעה חדשה והיא מבוססת על מודל ההמלצה מפה לאוזן הישן והטוב. מותגים יכולים להיעזר במוביל דעה על מנת להשתמש ביצירתיות שלו, ליצור אינטרקציה עם הצרכנים וליצור באזז ומודעות סביב המותג באופן שנתפס כאותנטי ואורגני.

shutterstock_187704026 (1)

צילום: shutterstock

איך לשווק באמצעות מובילי דעה?

1. עשו את שיעורי הבית שלכם

למדו ממותגים אחרים. מה עובד עבורם? שאבו השראה מהם. איזה תוכן הם מעלים? לאיזה תוכן מגיבים וכיצד?. מקום ממנו כדאי להתחיל אלו הם המתחרים שלכם. אנחנו גם ממליצים על האתר הזה. שמעלה מקרי בוחן של שיווק באינסטגרם.

2. צרו תקציר לקמפיין שלכם

הקמפיין שלכם יהיה מוצלח יותר עם תעניקו למוביל הדעה חופש יצירתי בנוגע לתוכן שלו. הוא מכיר את הקהל שלו ואת נקודות החוזק שלו. לכן חשוב שתכינו בריף עם המטרות של הקמפיין ומידע תמציתי על המותג שלכם. על מנת שהמשפיען יצוק תוכן לפי מטרות אלה. לוחות השראה של פוסטים שאהבתם שלהם ובכלל של מותגים דומים יכולים לסייע להם גם.

3. בחרו מובילי דעה רלוונטים

ברגע שיש לכם רעיון מובהק של מה אתם מנסים להשיג באמצעות הקמפיין השלב החשוב הבא הוא למצוא את המשפיען הנכון. תעשו מחקר, לפי התחום של המוצר שלכם בררו את מובילי הדעה המתאימים. דרך לעשות זאת היא באמצעות חיפוש של האשטגים רלוונטים וחיפוש של פוסטים עם אחוז מעורבות גבוה.

WeLead

 

4.דונו על אופן שיתוף הפעולה

ברגע שנמצא המוביל המתאים עליכם ליצור עמו קשר ולהסכים לגבי אופן שיתוף הפעולה בינכם. מה תהיה מסגרת הזמן של ההתשקשרות בינכם, מהם המועדים החשובים. יהיו ברורים לגבי אלו תוצרים תרצו לראות מהם. כמובן שגם נושא התשלום צריך להיסגר במעמד זה.

WeLead

 

5.מקסמו את ערך התוכן

השיגו ערך נוסף לתוכן שנוצר על ידי מוביל הדעה עלי ידי כך שתעלו אותו מחדש לערוצים נוספים: לעמוד של המוצר, לשלב את התמונות במודעת פייסבוק וכמובן לעלות לשאר ערוצי המדיה החברתית.

WeLead

רוצים לקבל הצעה מותאמת לכם? לחצו כאן>>