A password will be e-mailed to you.

איך להפוך לעצמאי כלכלית? הסדנא שתשנה לכם את החיים

מאת: WeLead | 5 במרץ 2017

ירון דהאן רוצה שתהיו עצמאיים כלכלית. כל הפתרונות בסדנא יוצאת דופן

סמינר RE/VOLUTION מהפך הכסף הכולל – חיים שלמים של עצמאות כלכלית

אם אתם מרגישים “תקיעות” בחייכם המקצועיים והכלכליים אז לירון דהאן יש את התשובה עבורכם. הירשמו ותוכלו לקבל זוג כרטיסים במתנה לסמינר בחמישי הקרוב בבית ציוני אמריקה, החל מהשעה 9.00 בבוקר.

שם

עיר

דואר אלקטרוני

מספר טלפון

כמה עוקבים יש לך באינסטגרם?
כמה חברים + עוקבים יש לך בפייסבוק?
שם משתמש באינסטגרם

 

ירון דהאן, התנהל בדיוק כפי שהיה מצופה ממנו: בית ספר, בגרות, צבא, לימודי משפטים. אבל הוא לא הרגיש מאושר. זה לא מה שהוא רצה לעשות. אז ירון החליט ללכת לפי הלב. הוא עזב את משרד עורכי הדין שלו והוא החליט לשיר ולעשות מוזיקה. במקביל החל להתעניין וללמוד את עולם הכסף. הוא הלך להרצאות נחשבות, קרא מאות ספרים וטופח על ידי טובי המנטורים.

לאחר כל זאת פצח גם בקריירה בתחום נדל”ן שהגיעה לשיאה שהפך לבעליה של סוכנות רימקס באשדוד. בתקופה הזו פיתח ירון את הפרקטיקה העסקית שלו. הוא הבין שחוכמה אינה נמדדת בעתות הצלחה. כאשר אתה מצליח אז אתה חושב שאתה כל יכול. כאשר אתה נמצא בתקופות קשות מבחינה כלכלית אז אתה נמדד באמת וצריך לדעת איך להתנהל.

ירון

ירון דהאן. פיצח את השיטה

ירון חושב שלכולנו יש גישה לכסף והבעיה היא לא בייצור שלו, מה שמלמדים בכל קורס מנהל עסקים בסיסי. האתגר האמיתי העומד  בפני האדם הפשוט הוא איך לנהל את הכסף. ועל ידי ניהול נכון להגיע למצב של עושר ועצמאות כלכלית.

זה החלום של ירון. לגרום ללא פחות מ-1000 משפחות בישראל להגיע לעצמאות כלכלית מבלי להיות תלויים במקום העבודה. איך עושים זאת? את כל התשובות תקבלו בסדנא של ירון. שהיא יותר מסתם סדנא הרצאתית. מדובר בלא פחות חוויה מרובת חושים שתשנה לכם את החיים.

איך עושים את זה? לומדים  ממי שכבר הצליח, העשירים. כיצד הם מתנהלים עם כסף? מה היחס שלהם לחיסכון? השקעה? חוב? הלוואה? ועוד.

ירון הוא לגמרי כוכב רוק בהתהוות. הכריזמה של ירון, כמו גם הסיפור האישי שלו ימגנטו אתכם. ואם זה לא מספיק אז הסמינר מלווה בפסקול עשיר הכולל מתופף בלייב.

ללא ספק תצאו מהסמינר הזה עם תובנות על כסף ועל החיים בכלל.

 

 

ירון, נשוי ואבא לחמישה יציג את הסדנא הייחודית שלו ביום חמישי 9.3 בבית ציוני אמריקה.

למידע נוסף לחצו כאן>>