A password will be e-mailed to you.

תעשיית השיווק באמצעות משפיעני רשת צפויה להכפיל את עצמה

מאת: תמיר ילינק | 3 במאי 2017

משפיעני רשת, התעשייה שמגלגלת היום כ-1מילארד דולר צפויה לגלגל להכפיל את עצמה עד 2019

חושבים איך לפרסם את המותג שלכם? סביר להניח שב-2017 תעשו את זה באמצעות משפיעי רשת

אינסטגרם הפכה להיות פלטפורמה מובילה עם לא פחות מ-700,000 מיליון משתמשים ברחבי העולם. ההערכות מראות כי שוק משפיעני רשת זו תעשייה שמגלגלת  ביליון דולר בשנה וכי השוק הזה צפוי להכפיל את עצמו עד 2019.

הגידול של אינסטגרם הוא עצום. רק בחודשים האחרונים נוספו לו כ-200 מיליון משתמשים. מרביתם נוהגים לבדוק את החשבון שלהם לפחות אחת ביום. אז מה הפלא שגם תעשיית השיווק באמצעות משפיעני רשת צומחת גם כאן.

מובילי דעה

תמונה מתוך קמפיין של WeLead

שוק משפיעני רשת

הפרסום המסורתי בטלוויזיה נמצא בירידה, יותר ויותר חברות פונות לאסטרטגיות שיווק חדשות. אחת מהמבוקשות ביותר היא זו העושה שימוש במשפיעני רשת. למעשה, זוהי אחת מהקטגוריות הצומחות בענף הפרסום שהאינסגרם מהווה את הפלטפורמה העיקרית.

תאגידי ענק כבר עושים שימוש בטרנד הפרסום החדש וניתן לראות חברות כמו טיוטה, H&M, סמסונג ואמריקן אקספרס המקדמות את שירותיהן באמצעות מובילי דעה. אדידס, ענקית ביגוד הספורט למשל הודיעה שהיא נוטשת את הפרסום בטלוויזיה לטובת שיווק דיגיטלי והצפי הוא שעוד ועוד חברות ינהגו כך.

כל עוד מוביל הדעה ימשיכו להעלות תוכן מושך כך השיווק באמצעותם יילך ויצמח. הבנה של כל מנהל שיווק שיש להשקיע גם באסטרטגיה הכוללת משפיעני רשת היא קריטית להצלחת המותג אותו הם מנסים לקדם.

 

משפיעני רשת

תמונה מתוך קמפיין של WeLead

פרסום באמצעות משפיעני רשת עובד! מעוניינים לקדם את המותג שלכם—> לחצו כאן