A password will be e-mailed to you.

WeLead ייצרו את התוכן לאינסטגרם ולפייסבוק של מסעדות

מאת: WeLead | 22 באוגוסט 2017

המהפכה בפיייסבוק ובאינסטגרם שלכם מתחילה כאן

 

shutterstock_445448851

WeLead ייצרו תוכן איכותי לעמודי פייסבוק ואינסטגרם של מסעדות, תוך כדי חשיפה לקהלים חדשים.

בעלים, מנהלי שיווק, מנהלי פרסום ומנהלים של רשתות אוכל ומסעדות, לWeLead יש הצעה מהפכנית עבורכם. מעכשיו לא צריך צלמים, גרפיקאים וקופירייטרים, פשוט תנו לWeLead לייצר עבורכם את התוכן.

מי הם WeLead?

אנחנו קהילה של מעל 50,000 משפיעני רשת, צרכנים משכילים, קובעי טעם וטרנדים שרק מחכים לדבר על מותגים ועסקים באמצעות צילומים, תוכן אותנטי, שיחות, דירוגים וסקירות. אנחנו קהילה של אנשים שהם בעלי השפעה בשלל הפלטפורמות הדיגיטליות: כוכבי אינסטגרם, אושיות פייסבוק, בלוגרים, יו-טיוברים, ידוענים מקומיים (יש לנו כאלה בכל עיר בארץ), המפולחים לפי תחומי עניין: אמהות, בני נוער, סטודנטים, טכנולוגיה, ספורט, פיטנס, אוכל, אופנה ולייף סטייל. לכל מוביל דעה נקבעת רמת השפעה לפי חשיפה, כמות אינטראקציות ואופי קהל העוקבים.

יוצרי תוכן

איך זה עובד?

פשוט מאוד, נכין ביחד גריד חודשי עם כל המסרים שתרצו לפרסם במהלך החודש. לאחר מכן נשלח כמות של יוצרי תוכן שתבחרו, שיחוו את האוכל והאווירה אצלכם וייצרו עבורכם תוכן איכותי באמצעות צילום תמונות וכתיבת מסרים בצורה שקהל היעד שלכם לכל מסר הכי יתחבר. בנוסף WeLead יוצרי התוכן יפרסמו את הפוסטים ברשתות החברתיות שלהם וכך תרוויחו חשיפה לקהל חדש. לכל פוסט שתרצו לפרסם תקבלו יוצר תוכן אחר, את זה שהכי מתאים למסר של הפוסט, אתם יכולים לבחור את אזור המגורים, גיל ותחומיי העניין של יוצר התוכן. יש מסר לחיילים? נשלח יוצר תוכן חייל, יש מסר לסטודנטים? נשלח סטודנט, מסר לבני נוער? נשלח בני נוער וכו’…

דוגמא א’ – מסעדת טיטו

מסעדת טיטו בגבעתיים רצו לקדם את משלוחי האוכל, שלחנו ארוחה זוגית ללידר אור לב הארי, שפרסם את התמונה ל-22,000 העוקבים באינסטגרם שלו  1052 עשו לייק לתמונה ו- 93 הגיבו, טיטו קיבלו חשיפה איכותית וגם פוסט מדהים לפייסבוק ולאינסטגרם.

Good food! Good mood! Good vibes! @tito.italiano #bonapetit ???

A post shared by Or Lev-Ari – Style Blogger (@orxlevari) on

 

דוגמא ב’ – רשת אגאדיר

רשת אגאדיר רצו להעביר את המסר שהסניף בבן יהודה בתל אביב הוא מקום אופנתי ומגניב, לכן שלחנו את הלידרית אירה סימנוב שהכינה לרשת פוסט אופנתי לפייסבוק ולאינסטגרם של הרשת, בנוסף  הרשת הרוויחה חשיפה ל- 60 אלף העוקבים באינסטגרם של אירה סימנוב ו- 1613 אינטראקציות.

Saturday is all about cocktails ? burgers ? and French fries ? @agadirburger #agadirburger

A post shared by Ira Simonov (@irasimonov) on

 

סוגי חבילות:

  1. חבילת כסף – 10 WeLead שביחד יש להם 100K עוקבים + 2 בלוגרים + כתבה באתר WeLead ( 300 אלף משתמשים בחודש) + פרסום בפייסבוק של WeLead (75 אלף עוקבים)
  2. חבילת זהב – 20 WeLead שביחד יש להם 200K עוקבים + 5 בלוגרים + כתבה באתר WeLead ( 300 אלף משתמשים בחודש)+ פרסום בפייסבוק של WeLead (75 אלף עוקבים)
  3. חבילת יהלום – 50 WeLead שביחד יש להם 500K עוקבים + 10 בלוגרים + כתבה באתר WeLead ( 300 אלף משתמשים בחודש).+ פרסום בפייסבוק של WeLead (75 אלף עוקבים)
  4. חבילת פלטיניום – 100 WeLead שביחד יש להם 1M עוקבים + 10 בלוגרים + כתבה באתר WeLead ( 300 אלף משתמשים בחודש).+ פרסום בפייסבוק של WeLead (75 אלף עוקבים)

רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו קשר או שלחו לנו מייל [email protected]

צפו בעוד תמונות: 

צפו בעוד דוגמאות באינסטגרם של WeLead