A password will be e-mailed to you.

בואו להגדיל את כמות העוקבים שלכם ב אינסטגרם !

מאת: תמיר ילינק | 18 בינואר 2018

אספנו עבורכם כמה טיפים שיכולו לעזור לכם ולעסק שלכם להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ולהפוך אתכם לפופולריים הרבה יותר

מאז הקמתה בשנת 2010 אינסטגרם הפכה לאחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר ויש האומרים שתוך כמה שנים תהפוך לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. בדיוק בשביל זה ובשביל אותם אנשים שמנסים בכל דרך להגדיל את מספר העוקבים שלהם ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם במלאכת הגדלת העוקבים.

לעולם אל תמעיטו בערכו של ההאשטג

רוב העסקים הנמצאים ב אינסטגרם נוהגים להשתמש בהשטאגס. האשטג הוא כלי פשוט וקל למיקוד הצרכים הספציפיים שלך. ההאשטאג מאפשר לכם למקד את הקהל שאליו אתם פונים, בנוסף ליצירת מאגר של תמונות ומידע שאפשר לגשת אליו בנגיעה של האצבע. תחשבו על האשטג ככלי האולטימטיבי בכדי לעזור לכם להפיץ את המילה שהופכת אתכם או את העסק שלכם למיוחדים מכל השאר. אם אתם מכניסים מוצר חדש, או מציעים קידום מכירות, הוספת תג קליט תגדיל את המודעות ותעודד את הקהל שלכם לשתף את התוכן שלכם.

בנוסף ההאשטגס יכול לעזור לכם להישאר מאורגנים ,והם גם דרך מצוינת לנצל את המגמות הנוכחיות או העונתיות של ה אינסטגרם . מותגים רבים נוהגים לקשר את התוכן שלהם לאירועים הגלובליים הנוכחיים, כמו אולימפיאדה או חגים מוכרים בעולם. על ידי קישור המוצר שלכם למה שקורה בעולם, כך שאתם פונים לצרכן שלכם בצורה אישית יותר. וברמה הפרטית האשטג מקשר אותך לאנשים שמחפשים תמונות ומידע בנושאים שמעסיקים גם אותך, ובכך נוצרים קשרים חברתיים ברשת ומספר העוקבים ילך ויגדל.

אינסטגרם

צילום אילוסטרציה: גוסטבו פרזאו, BigStock

תהיו עקביים

עקביות היא אחד הכלים הכי חשובים לשמירה על העוקבים שלך ולגיוס כאלה חדשים. העקביות  צריכה לחול על כל התוכן שאתם מפרסמים בכל מדיה חברתית, בין אם זה פייסבוק או אינסטגרם. זרם קבוע של האשטגס , תמונות ומסעות פרסום שיש להם נושא משותף יעזור לך ליצור קו סיפורי מרתק אשר בסופו של דבר יוצר מודעות למותג. הכל מהלוגו שלך, העיצוב הכללי, לתוכן היומי צריך להיות מזוהה בקלות. ראשית, החליטו על מה שאתם רוצים שהקהל שלכם יידע על המותג שלכם, או עליכם ולאחר מכן תרגמו אותו באופן ויזואלי. כשמדובר אינסטגרם, עליכם לוודא כי כל התמונות שאתם מפרסמים הם באיכות הגבוהה . זה לא משנה אם אתה שולח תמונות של הכלב במשרד או את המוצר האחרון שלך, כל תמונה צריכה להיראות כאילו היא צולמה עם מלוא תשומת הלב והכוונה.

תוכן עשיר גם ללא מוצרים

אין ספק שאינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לחברות בעלות מוצרים, ניתן להעלות תמונות וסרטונים של שימוש במוצר וליצור עניין אצל גולשי הרשת. אבל ישנן כיום חברות רבות שאינן מציעות בהכרח מוצרים פיזיים, אשר מצאו דרכים לנצל את ה אינסטגרם כדי ליצור מודעות למותג. מותגים שאינם יכולים פשוט להסתמך על גישה פשוטה יותר, כמו פרסום תמונות, היו צריכים להיות יצירתיים עם התוכן שלהם. לפני מספר שנים, אוניברסיטת פן סטייט קיימה קמפיין “יום בחיי” שבו סטודנטים, צוותים ובוגרים יכלו לחלוק את חוויותיהם באוניברסיטה באמצעות מדיה חברתית במשך 24 שעות. במקום פשוט לפרסם תמונות של הקמפוס פן סטייט לקח גישה שמתרכזת  באנשים, כדי להמחיש את פעילויות היומיום כדרך ליצור עניין באוניברסיטה. עבור מותגים שהם מסורתיים יותר עשוי המדיה החברתית להיות זרה, ניהול מחקר שוק לפני שאתה מתחיל פרסום תוכן הוא המפתח. כשאתה יודע עם מי אתה מדבר ומה הוא רוצה לשמוע, זה יעזור לך ליצור תוכן עשיר ומשמעותי יותר שמשתמשים ירצו לשתף.

שתף את הקהל שלך 

שיתוף הקהל או בשפה המקצועית “ingegment” הוא אחד הכלים החשובים ביותר ליצירת עניין אצל הלקוחות. הייתם מתקשים למצוא מישהו שמעולם לא שמע על סטארבקס. עושי הקפה של החברה הפכו שם עולמי, עם זאת, צרכי הצרכנים משתנים וצמיחה הולכת וגוברת בדור של קונים דורשים קמפיינים מרתקים יותר, מה שגורם אפילו למותגים הגדולים ביותר לחשוב מחדש על אסטרטגיות השיווק שלהם כדי להישאר רלוונטיים. סטארבקס היא אחת החברות הרבות שפנתה ל אינסטגרם כדי לרענן את מעורבות הקהל שלהם. סטארבקס ביקשו מקהל הלקוחות שלהם לעצב עבורם כוסות בעיצוב אישי כאשר הכוס הזוכה תימכר בחנויות הרשת.

אז, לפני שאתם לוקחים את הדרך הקלה Insta- תהילה, זכרו שזה לוקח קצת זמן כדי להפיק את המרב של כל מדיה חברתית אבל זה שווה בסופו של דבר. תשומת לב קפדנית לשוק היעד שלך, ויצירתיות עם התוכן שלכם היא דרך מצוינת להשיג את היעד באופן טבעי ואיכותי.