A password will be e-mailed to you.

התראת סטוקר! אינסטגרם בוחנת אפשרות לספר לכם כשמישהו מצלם לכם את הסטורי!

מאת: תמיר ילינק | 23 בינואר 2018

אוהבים לצלם לחברים שלכם את הסטורי? בקרוב הם ידעו על זה גם!

מאז הופעת הטלפונים החכמים צילום מסך הפך לאחד הנכסים הגדולים ביותר של האנושות. האפשרות לצלם את צג הטלפון שלכם מאפשר לכולנו לשתף עם כל מי שרק נרצה במה שאנחנו רואים בדיוק, לבקש עזרה בפתירת בעיות, או סתם להיות סטוקרים ולשתף את החברים בפוסט מצחיק שראיתם. אבל ראו הוזהרתם, אינסטגרם עובדת על פיתוח שישלח התראה לבעל הפרופיל שלו תצלמו את הסטורי.

אינסטגרם

סטורי סטוקר (Avril Clinton Forde )

לאחר עלייתו בשנת 2016 הסטורי הפך לאחד הנכסים הגדולים ביותר של ה אינסטגרם, הסטורי מאפשר לגולשים לשתף את העוקבים אחריהם בפעילות היום יומית השוטפת שלהם, בלי פילטרים, בלי משחקים ישר ולפנים ורק ל24 שעות. אפליקציות המציעות דברים דומים ל אינסטגרם כמו סנאפצ’אט חסמו את האפשרות לצלם את המסך בכוונה שהסרטון ימחק לאחר הצפייה בו או לאחר הזמן המוגדר לצפייה בו. אינסטגרם באיחור קל תשמור על הגולשים מפני הפרה של פרטיותם עד כמה שאפשר לקרוא לזה כך כשאתה מפיץ את הדברים ברשת ותאפשר לך לדעת מי צילם את מסך הסמארטפון שלו בסטורי שלך !

אבל אל דאגה, תהיו בטוחים שאת הכוכבים הגדולים לא כל כך יעניין אם עשיתם צילום מסך של הסטורי שלהם והם כנראה גם לא יתעכבו על זה. אבל תהיו זהירים ותשימו לב את הסטורי של מי אתם מצלמים בפעם הבאה.