A password will be e-mailed to you.

פייסבוק בונה פלטפורמת עבור מותגים שרוצים להתחבר אל משפיענים

מאת: WeLead | 19 במאי 2018

פייסבוק תשיק (עדיין לא ידוע מתי ) שלי שנקרא: “התאמה למותג תוכן”, תפקידו לחבר בין משפיענים למותגים, צפו איך המערכת שלהם דומה למנוע החיפוש של WeLead.

בקרוב פייסבוק תציע למפרסמים פרסום באמצעות משפיענים, כחלק מהניסיון של החברה לחזור אל השורשים כפלטפורמה שנועדה לחבר בין חברים ובני משפחה, החברה כעת שואפת לגישה “אורגנית” יותר, פייסבוק הגיעו למסקנה שאנחנו בWeLead הסקנו כבר כמעט לפני 10 שנים, שפרסום באמצעות משפיענים, הוא הרבה יותר אפקטיבי ויותר נעים בעין.

לחצו כאן לקמפיינים נבחרים של WeLead

משפיענים

צילום: אתר allfacebook

עם כלי חדש, שנקרא “התאמה למותג תוכן”, על פי הפרסום הגרמני AllFacebook, המותגים יוכלו לחפש בפייסבוק את המשפיעים שהקהל שלהם תואם את הדמוגרפיה היעד של המותגים. מיתוג תוכן ממותג עדיין נמצא בגרסת ביטא, ופייסבוק עדיין לא הודיעה רשמית על קיומו. הכלי יכלול שלוש תכונות, על פי AllFacebook. החיפוש יאפשר למוצרים לחפש משפיעים על הפלטפורמה בהתבסס על הנתונים הדמוגרפיים של קהל המשפיעים, ואילו יוצרי מוצעים יבדקו את החיפושים הקודמים של משתמשים כדי למצוא משפיעים נוספים שמתאימים לאותו הדגמה. לבסוף, ‘רשימות שמורים’ יקבצו את המשפיעים השמורים של המותגים ויספקו נתונים סטטיסטיים כמו מספר הצפיות בסרטונים שלהם ואיזה מהסרטונים הממותגים שלהם ביצעו בצורה הטובה ביותר.

על פי צילומי מסך שפורסמו על ידי AllFacebook, משווקים יוכלו לחפש רשימה של שותפים פוטנציאליים המשפיעים על סמך “התאמה לקהל,” טווח הגעה, מעורבות, ספירת עוקבים ומספר הצפיות בסרטונים שצברו.

צילום מסך של המנוע חיפוש של פייסבוק:

צילום: allfacebook

צילום מסך של מנוע חיפוש משפיענים של WeLead:

משפיענים

מה שאנחנו יודעים עד כה על המאמץ של פייסבוק נראה הרבה כמו Famebit של YouTube או של נישה של טוויטר. Famebit מחייבת את עצמה כ”פלטפורמת שיווק משפיעה עבור תוכן ממותג “, בעוד נישה מכנה עצמה” פלטפורמה יוצרת-ראשונה “שמחברת בין המשקיעים לבין המותגים. (אז שניהם בעצם עושים את אותו הדבר. טוויטר רכשה את נישה בתחילת 2015, ו- Google קנתה FameBit כדי לחבר את כוכבי YouTube למותגים באוקטובר 2016, למעשה פייסבוק היא החברה האחרונה מבין השלושה שמנסה להיכנס לשוק המשפיענים.

אחרי התגובות המשמעותיות שחוו פייסבוק בעקבות הבחירות ב -2016, לאחר שהתיר פרסום מודעות פוליטיות ממוקדות במהותו, נראה כי פייסבוק משתמש בכוח המיקוד שלו ליוצרים המחפשים עבודה בתשלום. פייסבוק הזכיר לראשונה את התכונה ‘התאמת תוכן ממותג’, לא לפי שם, בפוסט בבלוג ב -19 במרץ. ההודעה ציינה “כלי המסייע למפרסמים וליוצרים להתחבר בקלות להזדמנויות תוכן ממותגות בפייסבוק”, ומוסיף כי “יוצרי המשתתף במבחן יכול להגדיר תיק המדגיש את תחום ההתמחות שלהם, ומפרסמים יכולים לחפש ולמצוא יוצרים כדי לשתף פעולה במסעות פרסום תוכן ממותגים “. עדיין לא נמצאה מילה על איזה יוצרים הם חלק מהמבחן.

משפיענים

צילום: allfacebook